• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • sthlmfilur

för mig inga problem för jag bor ju i sthlm.. eller i tyresö.. men men

här går jag bara runt just nu får inte mycket gjort känner mig låg

Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • SchumiFerrari

Agamemnon: Går lite si och så... äter som jag ska men mår dåligt...antar att det är sockrabstinens...men börjag undra om det är värt det...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon

sthlmfilur: Förstår det! Hoppas det löser sig på bästa sätt!

LoVm: Förstår att du är nöjd med dagen!
    Jag tror inte att Olivia har magsjuka men något har hon. Hon har inte spytt något mer och hon har ingen feber men oj, så hängig och ynklig hon har varit. Hon sover redan!! Minns inte när det hände sist så nu får vi se hur denna kväll/natt blir...
    Min man har köpt värsta, största påsen lösgodis så det blir det och lite vin till Melodifestivalen iaf, fast jag får inte dricka mig på kanelen ifall natten blir strulig.
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-06 19:27:22 följande:
    Agamemnon: Går lite si och så... äter som jag ska men mår dåligt...antar att det är sockrabstinens...men börjag undra om det är värt det...
    Det är det säkert! Alltså både sockerabstinens och värt det! Den första veckan ska ju vara tuffast, en del mår tydligen jättedåligt när kroppen tas ifrån sötsockret, men när den väl är över ska du se att det går som på räls och du mår sååå mycket bättre. Håll ut!
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-06 19:32:24 följande:
    Det är det säkert! Alltså både sockerabstinens och värt det! Den första veckan ska ju vara tuffast, en del mår tydligen jättedåligt när kroppen tas ifrån sötsockret, men när den väl är över ska du se att det går som på räls och du mår sååå mycket bättre. Håll ut!
    jag hoppas det.. är mest arg och sur på allt och alla nu....mår dåligt psykiskt...
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-06 19:36:11 följande:
    jag hoppas det.. är mest arg och sur på allt och alla nu....mår dåligt psykiskt...
    Det känner jag igen från mina PMS-slängar... För mig göra sola solarium under när jag mår så. Lite ljus och värme och en massa glada hormoner som frisätts.
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-06 19:49:03 följande:
    Det känner jag igen från mina PMS-slängar... För mig göra sola solarium under när jag mår så. Lite ljus och värme och en massa glada hormoner som frisätts.
    hmm om bara den tiden fanns... finns liksom inte någon tid till mig att göra sådana saker... Får prioritera att hinna träna... usch nu är jag bara neg känner jag men mår piss....
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-06 20:02:06 följande:
    hmm om bara den tiden fanns... finns liksom inte någon tid till mig att göra sådana saker... Får prioritera att hinna träna... usch nu är jag bara neg känner jag men mår piss....
    Men, de 15 minuterna måste väl finnas! Kan du inte sola efter träningen (om de har solarium där)? Eller finns det inget i närheten dit du kan sticka när barnen sover? Det tar ju inte en evighet men gör så mycket för välmåendet!
    Har hon Petrelli eller vad hon heter inga ögon?! Ser ju skrämmande ut!
  • Mollan70
    Movieprincess skrev 2010-02-04 22:09:21 följande:
    Agamemnon: Åh va kul! Va glad jag blir av att läsa Din pappa är en riktig kämpe!! Jo jag är här men det har varit en lång dag idag... snöoväder också! Om gårdagen kändes hopplös så är den här dagen sååå mkt bättre!! Det hjälpte verkligen att få se den lilla där inne, nu känner jag att jag kan klara det här med diabetesen och allt. Det är föresten en liten tjej som bor där inne det hade vi aldrig trott!! Hade ju redan namnet klart och allt så det blev en liten chock! Sambon ville genast iväg och köpa lite rosa kläder efter 4 pojkar är han helt lyrisk över en tjej! Vi som var såå inställda på pojke!LitenBlomma: Känner igen mej precis i det du skriver, så är det här också. Inget kul allas! *kramar* Hoppas resten av dagen blev bättre!!
    Grattis Movieprincess.
    Vad roligt med en liten tjej.
  • Movieprincess

Schumi: Förstår dej precis med sockret. Just nu får jag inte äta något socker och upptäcker att det finns i precis allt! Den maten som jag äter nu mår jag jättedåligt psykiskt av och hade det inte varit för bebisen i magen (och sambons tjat/pepp) hade jag gett upp för länge sen!  *kram* jag tror att det blir lättare ju längre man är utan socker.

Agamemnon: Hoppas Olivia är piggare imorgon och att ni slipper mer kräk!!

Här blev det fruktsallad till melodifestivalen för at fira min första testdag och att alla värden var jättebra!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9