Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Grattis till er som plussat.
Mitt x upptäcktes i vecka 10 väldigt sent och då brast äggledaren och en massa blod i buken.
Nu i efterhand så hade jag lite bruna flytningar som kom och gick, inga mängder men lite. (som även kan vara normalt) sen hade jag ont i magen precis osm man kan ha vid en graviditet och efetrsom jag har ett brans en innan så visste jag att det kan gör aont i början av en graviditet. jag hade absolut inte ont i sidan av buken som det skrivs och sägs att man kan ha. så jag tror det är så individuellt.
Om jag blir gravid igen så kommer jag vara så rädd för att få ett x till. jag vet inte om jag skulle klara det.
Jag har misst både en äggledare och fått göra en bukop så jag är livrädd för att få sammanväxningar eller att det ska fastna i ärret. men jag ger inte upp än.
Snart ska vi börja och då kommer jag skriva av mig en massa oro och symtomer.
Därför är det extra kul att höra om er som plussa!
Sunflower Sthlm jag tycker du ska resa! Hoppa i så fall över att försöka bli gravid. Man lever bara en gång och jag tycker man bör uppleva och vara rädd om sig själv och sin partner. men jag förstår också ditt dilemma. men vi behöver alla semester. ;) Ring annars och fråga en läkare vad tror/tycker.