Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

läser att det är fler som haft äl senare än beräknat, jag hade ju väldigt sen denna månaden. en veckas skillnad på test och fl uträkning.
Jag har inga gravsymtom än, men jag hoppas det kommer.
Idag var jag på sjukan och skulle kolla min allergi som jag tydligen fick från op, men doktorn hade inte mycket att säg än att jag ska undvka vissa läkemedel osv. Det som var jobbigt var att han satt och läste direkt ur min journal om vad som hänt, jag har ju inte läst den själv och jag fick avbryta honom och säga att jag inte läst något utan jag tror jag vet det jag vill veta.
Och sen har jag fått hem en enkät från gynavdelningen där jag låg efter op, dom ville veta hur jag kände mig nu och hur jag upplevde min tid hos dom, samt om jag ville komma på återbesök. jag skrev JA!
men vad dom gör på ett återbesök vet jag inte. någon som varit på det?
Det här med att ta bort förband på åsr osv är så olika. När jag fick akutsnitt med min son så tog dom bort förbandet efter 2 dagar och sen skulle jag inte ha något mer.
Denna gången skulle jag ha det i 2 veckor och då fick jag tjata mig till en tid för byta av det på VC eftersom jag inte visste om det kunde vara infekterat. Så dom gör så olika!