ÄggetochOliven skrev 2011-02-07 22:41:08 följande:
Oj, vad snabbt ni var tillbaka på jobbet! Jag trodde också jag skulle kunna jobba veckan efter sprutan iaf men jag blev sjukskriven två veckor till av läkaren, till att börja med iaf sa han då han menade att det inte var att leka med, så olika det kan vara. Jag har ett kontorsjobb så det är ju inte tungt direkt men ganska stressigt och det kommer ju inte bli desto mindre stressigt när jag kommer tillbaka. Högarna på skrivbordet ligger nog där jag lämnade dem plus lite till
Jag blir tokig på den här blödningen som aldrig slutar! Blodvärdet är inte direkt på topp heller efter allt blödande så jag är alldeles snurrig ibland

jag var sjukskriven i 17 dagar och jag blev akutop med både tiihål och sen blev det snitt i mitt gamla snitt från det jag fick min pojk 08. Jag började sedan jobba heltid direkt efter och jag jobbar på en förskola. men det g'ller att vara rädd om sig själv, jag gjorde inga lyft och åkte heller inte skridskor osv i början med våra barn på jobbet.
Jag vet ju att ju fortare man rör sig och kommer igång, dessto bättre blir man. Så jag fick åka hem efter 3 dagar på sjukan, jag vägrade vara kvar sen. Jag förlorade jätte mycket blod och har ätit massa järntabletter som sedan gjort att jag springer på toaletten stup i kvarten. usch ja alltid är det något.
Min blödning slutade efter ca 1 vecka och efter nästan 5 veckor fick jag mensen, nu är den dock oregelbunden
vilket är trist, jag är van vid att alltid ha full koll.
Tänkte på att du var lite snurrig, äter du järntabletter? det hjälper mot snurrandet och jag har också hört att det är ett måste att ha bra blodvärde för att kunna bli gravid sen.
Hoppas du känner dig bättre snabbt, jag har hängt här inne en hel del och man får mycket fint stöd här.
Jag skulle säga det bästa stödet är här, ingen annan förstår som alla här, dessutom vågar man vara sig själv med alla frågor och funderingar.