Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Nu är jag iaf hemma igen. Får vi se vad som händer och fötter. Håll tummarna för superbra svar fredag nästa vecka!
Nu är jag iaf hemma igen. Får vi se vad som händer och fötter. Håll tummarna för superbra svar fredag nästa vecka!
Känner inte av medicinen något än iaf. Vet inte om jag vill att det ska hända något direkt eller inte.. Hoppas nog att det ska fixa till sig obemärkt heh
EllaJade och Nelliepop - Håller alla tummar och tår jag har för er idag. Men jag veeeet redan att allt kommer se finfint ut
Lappgeten - Låter tufft, säger som ovanstående.. starkt av dig att parat om det. Mycket känslor inblandade kan jag tänka mig. Kan inte föreställa mig hur det måste kännaas för dig men erbjuder styrkekramar iaf.
Hur har det varit för er efter erat x? Har ni haft problem att bli gravida igen?
Är det någon av er som haft flera x?
Förstår förstås att det är olika men ändå.
Grattis Nellie!!! Gud vad härligt för dig kram!!
Jag mår så sabla dåligt, har varit halvt däckad sen straxt innan lunch igår. Vaknat flera gånger i natt av illamående och frossa. :( Tror ni det hjälper något mot illamåendet om man tar en åkdjuketablett? Är fruktansvärt törstig heeela tiden med...
Ja har funderat på att risken för återkommande x måste vara större när inte äggledaren tagits bort. Men samtidigt kanske chansen att bli gravid minskar med bara 1 äggledare. Därav jag undrade lite hur det gått för er. Mycket funderingar blir det..
Ella Jade - Åh vad roligt, grattis!!
Tempa direkt på morgonen innan ni ens klivit upp ur sängen för att få den basala kroppstempen :)
Jag åt apiforce nu när jag fick mitt x så är lite nojjig att det var det som ställde till det. Men fick en jättetydlig stegring på ÄL-testerna och kände tom när ägget släppte.
Vi använder även pree-seed som ska göra det lättare för simmarna att ta sig igenom och get lite extra glid.
Jag använder menskoll deluxe på iPhone där man kan ligga alla symptom och massa annat. Man loggar mens ÄL och sex och kan se hur lång cykel man har och när nästa fertila period är :)
Då testar jag med apiforcen nästa gång med. :) när det nu blir :/
Johanna5 - Stackare. Det kommer ta slut någon gång, jag lovar. Tyvärr verkar det ta lite längre tid för just dig. Kramar.