majbebbe skrev 2012-03-20 12:17:51 följande:
åhh sitter på jobbet och håller på att bli knasig. Har försökt att inte ha för höga förhoppningar när bim närmar sig eftersom jag vet att jag blir så besviken när mensen kommer, men så var tempen fortfarande hög imorse (har alltid sjunkigt dagen innan bim tidigare cykler) så nu tycker en del av hjärnan att hoppet är skyhögt och vill redan planera för bf m.m. medan den andra delen av hjärnan gör allt för att försöka vara logisk och mena att jag har inte bim förrän imorgon och har ju faktiskt inte tagit något positivt test än...
men man kan få drömma en stund och må bra just för stunden. jag tror man lever lite längre på det, för en vacker dag blir det pluss kanske redan snart???
Det är sjukt hur man kan har en massa symtomer och sen får man mens och sen som jag hade nu sist med plusset, en massa symtomer som gjord emig arg och besviken i förväg som sen visade sig bli ett pluss på rätt ställe. men vilken bergodal bana det har varit, det är fört nu jag börjat njuta och tro på vår graviditet.
Snart så blir ni ett gäng till här inne som bli gravida, kommer en så kommer flera det har vi sett flera av här inne.
Jag tänker på er varje morgon i den här tråden, på alla som kämpar på sitt sätt!