• Lemis

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Mika1980 skrev 2012-02-21 16:08:10 följande:
    Lemis: sitter i väntrummet nu, men mensen kom förstås i dag. Ska i alla fall fråga om han kan skriva ut pergotime - för att sparka igång min odugliga äggstock på höger sida. Håll tummarna..

Håller tummarna att du får det!
    höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • Lemis

asahoff: Hej!  vilken härlig solskens historia. Men så jobbigt att behöva vara med om detta 2 gånger, jag skulle aldrig orka med det. (tror jag)
    Hoppas ni får ert tredje barn!

• Lemis

Grattis Mmmbop. Vad ska flickan heta?

• Lemis

Gud så söt och jätte fina namn. Liv är kort och enkelt att skriva. och ovanligt.

• Lemis

Kärt barn har många namn : ring din gyn och fråga om spolning. Säg att du är orolig och rädd. Ska dem inte kolla upp den cysta fler gånger?

• Lemis
    Johanna5 skrev 2012-02-26 16:15:07 följande:
    Vet inte vad jag ska tro... Har precis gått in i vecka 11 och börjar våga tro att vi skulle ha lite tur efter vårt x. Så igår kväll fick jag rosa flytningar. De har nu återkommit till och från under dagen tillsammans med lite molvärk. Orkar inte med denna väntan på om det ska bli värre och om det ska sluta med missfall igen. Såg ju hjärtat slå så fint i v.8. Vet inte om jag orkar med det här längre.

Hur är det nu?
  • Lemis

Johanna5. Beklagar det som hänt. Var med din familj och sörj, sen blir det nya tag. Stor Styrkekram

• Lemis

Johanna5 : jag tror det blir jätte bra. Man har ju läst om fall där tabletter som ska sätta igång eländet har ändå slutat med skrapning. Kanske inte så vanligt men ni har fått lida tillräckligt.

• Lemis

Mika: jag heja på dig varje dag. Hoppas det ska funka oavsett vilken sida ägglossningen sker på. Har du provat naturläkemedel rosenrot eller bidrottninggelé? Rosenrot kickade igång min äl, fick alltid starkare känsla och flytningar. Jag hoppas annars att ivf fungerar för dig. Du är stark som kämpa på själv dessutom.

• Lemis

Ella jade: grattis vad roligt. Hur mår du?

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3