Pemberly skrev 2013-12-08 18:06:50 följande:
Vår son är tre år nu. Med sonen gjorde vi ivf på akademiska sjukhuset i Uppsala. Nu går vi på Carl von Linnékliniken i Uppsala. Visst är det jobbigt med misslyckade försök nu, men det var mycket värre innan vi fick sonen
Håller tummar för er i morgon
Jag kan ju inte jämföra så, jag fick ju min son oplanerad långt innan vi började försöka (har blir 14år till våren) men nu efter denna 2år långa pausen från allt detta så känner jag mig bara så positiv och förväntansfull

Supers skrev 2013-12-09 07:27:58 följande:
Hel Tusa, kul att du är tillbaka. Här har vi en paus som sagt, tanken var att jag skulle försöka tappa nga kilon men det har väl gått så där..inte för att det är nån panik men nga kilo skulle inte skada, sen är det psykiskt jobbigt så jag kände att det var välbehövligt med en paus...även om längtan är stor.
Vi har 1 ägg kvar i frysen på första försöket,och om allt går bra kör vi i februari.
Tror att Lars som du pratar om var han som plockade ut mina ägg, minns dock inte efternamn el om han pratade skånska, jag var nog lite för nervös för att registrera det ;)
Vi körde oxå långa varianten med spray och sprutor,
Lycka till nu så hörs vi :)
När gjorde ni 1a? Hur många har ni gjort?
Blir ju februari för oss med

Kör du långa nu åxå?
Lars Nilsson hette han. Har kollat runt på nätet och han verkar ok! Han figurerar inte i några skandalrubriker och fick högt betyg på den där betygssajten, i alla fall. Han var bara såå trevlig och så "skröt" han ju om att vara ivfpionjär, så blev lite misstänksam bara, ha,ha!
...nä, de där kilona och stressen kan vara riktigt knivigt att bli av med, när de väl bitit sig fast..

En dag i taget bara, så, hipps vipps...!! Kram Supers, du är verkligen en Superkvinna