• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • Saturnus
    Kingston skrev 2014-05-15 10:49:34 följande:

Nu sitter jag här på kk med en klump i halsen... Är säker på att något är knas! Fan fan fan

Åh nej, hur gick det för dig? Massor av kramar från mig!
  • Saturnus
    lilsis skrev 2014-05-15 17:24:21 följande:

De vet inte så de skrapar på måndag och sen tja får vi se. Hopplöst!

Vad vet dom inte? Låter tufft i allafall! Stor kram till dig!
  • Kingston

Dom testade det mesta men kan inte hitta något som orsakar min smärta i magen...
    Fick helt sonika åka hem med rådet att ta en tablett om det blir outhärdligt.
    Känns så konstigt att man kan ha så ont under så lång tid utan anledning!

Men ingen e lyckligare än jag! Inget X och inga cystor så det är ju bara positivt även om värken finns kvar...

• lilsis
    Saturnus skrev 2014-05-15 22:05:37 följande:
    Vad vet dom inte? Låter tufft i allafall! Stor kram till dig!

Om det är ett X eller något annat fel...
  • Saturnus

Jag plussade idag, helt oväntat! Jag har plussat så tidigt förr så jag hade givit upp.

Jag dansade med min son hemma i morse! :) Blev så glad och han dansade med och skrattade.

Äntligen nu hoppas jag att det sitter på rätt ställe och är friskt och vill stanna!

Vilken vecka fick ni göra tidigt vul för att utesluta ett X?

• mariekarolina
    Saturnus skrev 2014-05-16 10:26:55 följande:
    Jag plussade idag, helt oväntat! Jag har plussat så tidigt förr så jag hade givit upp.

Jag dansade med min son hemma i morse! :) Blev så glad och han dansade med och skrattade.

Äntligen nu hoppas jag att det sitter på rätt ställe och är friskt och vill stanna!

Grattis!! Jag gjorde VUL i 5+3, då såg man bara en hinnsäck men det var ju tillräckligt för att kunna se att det satt på rätt ställe :) Blev såklart orolig att man inte såg något mer, men nu är jag i v.26 och allt har hittills sett bra ut!

Håller alla tummar och tår att det kommer gå bra för dig :)

~ Felicia 110806 ~ Utomkveds juni -13 ~ BF 140830 ~
  • Manelma

Jag gjorde en först runt vecka 5 + 2, då såg man en minimini prick mid hinnsäck i livmodern, sen åkte jag tillbaka 7+2 och då såg man ett tickande hjärta och en mini bebis.
  • Manelma

Stort Grattis också självklart!! :) Håller tummarna för att plusset leder till en frisk bebis i januari 2015!! 
  • seline13

Grattis!

Jag gjorde ett i vecka 6 då såg man bara att det var nåt där och att det satt rätt (i efterhand inser jag att detta snarare var vecka 5, då jag troligtvis hade sen ägglossning och vi blev tillbakaflyttade. Men man kunde alltså fastställa graviditet i livmodern då vecka 5-6 någonting. 
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3