• MiHijo

Provera/Pergotime

Hej tjejer!
    Jag började med mina provera igår 25/1 ska äta dom i tio dagar och sen börjar jag på dag 5 i mens cykeln.

Första gången med pergo och jag ska äta två tabletter om dagen i 5 dagar. Och nu hoppas jag att detta tar sig, har velat ha barn nu i över 1 år.

Någon mer som ska äta pergo snart?

Älskar min sambo och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime
  • denimbee

tror att jag är på bim-7 ca....har haft hemsk molvärk veckan som var...men nu är det ingen molvärk alls...så antingen hade jag äl senare än vad gyn trodde eller så var det något annat som gjorde att jag hade ont i veckan...ja ja det är bara att vänra..

• MiHijo

Här är en förvirrad tjej iaf :S

Gjorde ett gravtest och det kom upp ett test på de som visar att man är gravid. sen gjorde jag ett till senare och då kom det ett streck MEN det var ingen färg på det. gjorde ett nyss men då visade det ingenting. vad ska jag tro????? vad tror ni tjejer, försökte ta bild men det gick inte, blev inga bra bilder.

så vet inte vad jag ska tro :'(    förvirrad, ledsen och förväntansfull :S

men mår som vanligt också....SKUMT ELLER?

• denimbee
    MiHijo skrev 2010-03-07 22:23:11 följande:
    Här är en förvirrad tjej iaf :SGjorde ett gravtest och det kom upp ett test på de som visar att man är gravid. sen gjorde jag ett till senare och då kom det ett streck MEN det var ingen färg på det. gjorde ett nyss men då visade det ingenting. vad ska jag tro????? vad tror ni tjejer, försökte ta bild men det gick inte, blev inga bra bilder.så vet inte vad jag ska tro :'(    förvirrad, ledsen och förväntansfull :Smen mår som vanligt också....SKUMT ELLER?
    hormonnivåerna kan variera under en dag....vänta någon dag så testar d igen.... när har du bim?
  • MiHijo

Hade BIM den fjärde mars tror jag.....

gjort ett test idag med, men idag syntes konturerna idag igen men ingen färg.

och mår som vanligt, SKUMT!

ngn mer med tips??

• MiHijo

Hur går det för alla?

Ska vi ta o starta en ny tråd snart? för denna går väl snart ut????

• Yarrow

Ja, jag har precis börjat knapra Pergo igen. Sista mensdagen idag så nu ska jag bara se till att ägglossa igen.
    Peppar på det! =)

Starta en ny tråd, kul att följas åt =)
    Låter konstigt du med konturerna, har du testat igen sen dess?

• Tullemo

Hej hej!

Tråden går ut först 26:e april så vi behöver inte fixa ny ännu!

Jag har fortfarande inte fått någon mens och nu börjar jag tycka det känns tradigt att bara gå och vänta...

William 2007-12-31, mammas hjärta!!
  • Yarrow
    Tullemo skrev 2010-03-10 22:17:40 följande:
    Hej hej! Tråden går ut först 26:e april så vi behöver inte fixa ny ännu! Jag har fortfarande inte fått någon mens och nu börjar jag tycka det känns tradigt att bara gå och vänta...
    Hur många dagar har det gått för dig nu då? Det visar inget på grav-test?
  • Tullemo

Nej det visar inget, tog ett nyss :( Har gått över 8 dagar nu.. Ska nog ringa till gyn imorgon igen och fråga om jag kan få komma dit och göra ett VUL, så att jag vet vad som är fel...

William 2007-12-31, mammas hjärta!!
Svar på tråden Provera/Pergotime