tickelina skrev 2010-02-09 10:47:09 följande:
En liten uppdatering från mig: Har i morse varit hos min doktor & gjort en spolning av äggledarna. Allt såg bra ut, skönt! Nu vet jag hur ni med mensvärk känner ;) Ursh! Men man överlever.. Tog min sista pergotablett igår & är alltså på dag 10 nu. Jag hade en blåsa som var 12 mm, hon sa "troligen så får du ÄL" jag ska även dit i övermorgon för att se om den växt något mer... 1 mars ska jag & min sambo dit på en uppföljning, vi ska prata om provrörsbefruktning & ställa oss i en kö, eftersom väntetiden är 1,5 år. Förhoppningsvis ska det inte behöva gå så långt men det är bra att ställa sig i kön säger hon & hon har väl rätt... Men ursch, jobbigt att behöva gå så långt!
Så skönt att allt såg bra ut..och en äggblåsa, hoppas det tar sig då. håller alla mina tummar för er :)
Jag har ätit min pergo, andra dagen idag..
Igår mådde jag illa av tabletterna, men idag igen, kanske beror på att jag tog dom med frukosten imorse...kände även av nere i höger äggledare att det högg till :S men ignet idag...
Åhhh jag längtar här och hoppas att jag får ngn äggblåsa...så det blir ngt.
Äter ju två tabletter om dagen så dom säger ju att tvillings riksen ökar:D :Svet inte hur jag ställer mig till det men det får man ta isf.
Ska te gyn på måndag för att göra ett gyn och hoppas, håll tummarna för mig tjejer.