MatsAtari skrev 2010-02-21 09:01:51 följande:
Var det där någon typ av svar på min fråga som var:"Kan du inte svara rakt ut på frågan istället?Förutsatt att uppgifterna på kopian av ID-kortet är korrekta så måste ju bedragaren rent fysiskt ha hållt i din mans ID-kort i handen och det lär ju vara ett extremt begränsat antal personer som kan ha gjort det.Eller också har din man frivilligt skickat en kopia på sitt ID-kort till någon.Och det är ju bara han själv som kan veta om han har gjort.Sista alternativet är att nästan alla uppgifter på kopian är felaktiga och då bör rimligtvis alla köp och fodringar vara ogiltiga.
Nej han har aldrig varit inne på den sidan, han är den sortens människa som anser att ingenting är gratis.
Hade någon hållt fysisk i min sambos ID kort, hade väl bdragaren använt det ID kortet, inte gjort en kopia?
Nej såklart han inte skickat sin kopia till någon. Dt var ju det första dom bad om, när dom ringde om det första smslånet, och han ville inte skicka det.
Ja han vet själv vad han gjort, och han har alltid varit välding aktsam om sina personliga saker.
Det som stämmer på kopian är min sambos namn och person nr.