• Anonym

skumt??

Fick ett sms ikväll av någon "Vet du var din man är? Skulle inte tro att du vet, men jag kan upplysa dig, han är med mig!".

När jag ringer numret så är det ingen som svarar och jag hittar ingen på eniro med det numret. 

• Svar på tråden skumt??
  • Verbalize

usch vad obehagligt TS.... lägg ut nummret här så tror jag halva FL kan ringa o kolla läget...

Jag tycker inte du ska lita på din man.... o om du kollar hans mobil lär du inte hitta nåt ..... Otrogna är spelets mästare om dom inte vill bli upptäckta.....

Fuck me like you hate me
  • satakatse
    Verbalize skrev 2010-01-31 11:28:42 följande:
    lägg ut nummret här så tror jag halva FL kan ringa o kolla läget...
    hahahha, jaaaa.....
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Anonym (...)

han lär ju ha numret i sin mobil om han e otrogen men säkert under nått kill namn.

• Anonym

TEst          ej trådstartaren

• Anonym (bubbe)

Okey det går ju uppenbarligen inte skriva trådstartaren som tillfälligsignatur så nu kan ni lägga ned alla spekulationer.

• Isanje
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:31:50 följande:
    han lär ju ha numret i sin mobil om han e otrogen men säkert under nått kill namn.
    Precis finns det med så tror jag inte han har det under älskarinnan iaf..
  • Anonym

hej detta är tinee som bara heter anonym nu då

• satakatse
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:31:50 följande:
    bara att ta och slå det nr i hans mobil så dyker killkompisens namn upp {#lang_emotions_tongue_out}
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • Anonym (tinee)

detta är tinee igen fast nu heter jag  anonym tinee

Svar på tråden skumt??