Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
vi försökte utan rosenrot i åtta månader.. sen tänkte vi att det är väl lika bra o prova, både jag o min make tog varsin rosenrot på morgonen o en på kvällen.
Hann väl äta tabletterna i ca tre veckor, sen plussade jag
Lycka till!
men man skulle inte fortsätta äta de om man blir gravid, för då kan det skada har jag för mig, men fram till ÄL borde det ju va som nån sa, från första mensdag till ÄL :) jag är virrig!
jag vet faktiskt inte, ska gå o kolla direkt, tror jag har dom i skåpet nånstans... det var 250 mg, och så tog ju BÅDE jag o maken två st om dagen
alltså 500 mg/dag sammanlagt.
vet ju inte om det var tack vare rosenroten, men jag tänkte ju som så att det är värt o testa allt liksom
Hoppas verkligen ni lyckas ni som vill bli gravida!!! vet vilken kamp det är, o hur jobbigt det är o se mensen månad efter månad, men det kommer!
håller tummarna!!! (hänger kvar i tråden, för o också se hur det går för er:))
Ingen stegring på stickan idag heller. Värst vad sen äl är den här gången. Måste verkligen testa rosenrot nästa månad för att åtminstone få en mer regelbunden period.
Jag ska nog också testa :). Men när ska man börja äta dom om man inte har fått första mensen efter att ha slutat med p-piller? :/
Åhå det verkar verkligen något som jag och gubben behöver. vi har försökt nu i 8 månader, och jag har inte fått regelbunden mens och jag vet inte ens när jag har ÄL. Men det måste vi införskaffa oss :) hoppas det funkar. Lycka till alla