Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Elinasteen: hhaha
men är du gravid nu eller ??
Vad jag förstod av de andra inläggen var att man inte skulle äta de efter äl om man försöker bli gravid. Inte bra för fostret? Och alltså inte äta de under graviditet.
Här har jag nu haft äl och hoppas att det har tagit sig den här gången. Annars blir det till att prova rosenrot nästa månad. Väntar med spänning.
Hej alla!
Jag kastar mig in här bland alla rosiga
Var nyss på apoteket och köpte Arctic root. Här ska prepareras!!! Köpte även en burk B-kombin för jag har hört att det också ska vara bra. Har försökt ett år nu utan resultat. Har en liten prins sen tidigare och då fungerade det på första försöket. Nu vet jag inte vad det är som fattas...
ÄL idag för min del, så jag lägger rosenroten på hyllan och hoppas att det tar sig den här gången 
Jag har börjat nu med Folsyra och artic rot. men jag har inte fått min mens än så nu väntar jag på den
gud jag hoppas verkligen den blir regelbunden nu!
Just de glömde att fråga om hur man vet när man får ÄL? måste jag ta äl tester nu hela tiden efter mensen ?
Vet inte om nån tittar i den här tråden längre. Men här plussade jag äntligen imorse. På 7de försöket. Och jag ahde tänkt börja med rosenrot nästa gång om det inte fungerade, men det gjorde det!