Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Jag funderar på en sak, min kompis sa att man kan ju ha ägglossning utan att mensen kommit och jag och min sambo försöker ju redan trots att min mens inte kommit än, så jag kan ju bli med barn iaf. Fast dom grav tester jag tagit visar negativt....hur ska jag göra? Käka rosenrot tills mensen kommer iaf eller? :/. Fan va svårt det ska vara med sånt här!
Hejsan nu har jag beställt artic root och folsyra. men jag beställde extra stark rosenrot, så tro hur många piller man ska ta av dom per dag?
Mitt problem är ungefär desamma som för dig Laisen, jag har dock inte slutat m p-piller, men min mens är så jäkla oregelbunden och nu är jag på CD 26 och ännu ingen ÄL i sikte... Å då undrar jag, ska jag börja m Rosenroten nu då eftersom jag inte haft ngn ÄL ännu, eller ska man vänta tills mensen nu kommer och börja käka pillrena då? Man blir ju minst sagt otålig när det blir så här, trött på oregelbunden mens........:(
När ska man börja äta tabletterna? kan man börja när som helst? ska man göra uppehåll eller äta dom fram tills man plussar =) om man nu göra det men det får man ju hoppas på =)
så man kan inte börja redan nu o äta?
rosenrot ska ju hjälpa mot annat oxå stress trötthet då måste man ju kunna äta dom varje dag inte bara mellan mens och ÄL??