Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Tack! Nja, tror bara vi prickade lite bättre. Har ju använt äl-stickor hela tiden, men ändå tog det sig inte. Den här gången upptäckte jag den äggviteliknade flytningen (har missat den förut) och vi hade sex på morgonen, innan jobbet, haha! Fast det var också den enda gången vi hade sex under de 2 mest fertila dagarna. Skumt va?
Jag åt Rosenrot i två veckor fram till ägglossning och sedan plussade jag. Vi har försökt få barn i 1,5 år så jag är chockad. Vi har försökt allt tror jag naturlig väg.
Alltså började käka RR ca 3 feb, hade ÄL runt den 18 feb och i går blev det ett plus på stickan. Starkt och tydligt.
Rena mirakelpreparatet.
Vad jag försått så får man mycket tjocka, vitaktiga flytningar innan äl, men vid ett tillfälle får man en genomskilnlig seg flytning, ser ut som äggvita, då är man som mest fertil. Den flytningen tycker jag är svår att upptäcka. Men tanke på att man har mycket sex under de dagarna och det kommer ut ett och annat där nerifrån så att säga
Jag upptäckte den på kvällen och så hade vi sex på morgonen, tror jag om jag nog minns rätt. Jag tror ändå det är en hit att prova andra tider på dygnet än kvällen, om man har möjlighet. Fast jag har verkligen ingen recept... Man måste nog bara vänta på sin tur så att säga...
!!!