Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Börja med rosenrot idag på mensens första dag i hopp om att det ska hjälpa även mig...
Hej!
Jag har ätit RR denna månad från mensens första dag till ÄL (har inte testat med stickor utan slutade när jag borde haft ÄL).
Ni som ätit RR tidigare, fick ni några "biverkningar" eller konstiga symtom av RR?
Jag har nämligen fått ömma och större bröst och svullen mage på kvällarna några dagar efter ÄL (kanske 3-4 dagar efter). Och det har hållt i sig. Jag har BIM om ca en vecka och önskar ju såklart att det är gravsymtom som jag fått. Känner ingenting annat än det jag skrev ovan. Min tanke är att ÄL kom tidigare denna månad iom RR och att jag fick dessa symtom när ägget fäst. Men det är ju önsketänkande. :)
Livetharenmening - ja, så hade jag med, detta är första månaden med rr. Trodde äl kom på dag 13 (istf 20), tog inte heller tester. Nu är jag på dag 27, äl troligtvis dag 24.... Slutade äta rr på dag 14. Så vette sjutton....nästa månad ska jag ha äl tester!!! Ger rr en chans till tror jag. Men nog har min kropp blivit skum utav den. Hade jätteont runt dag 13-14. Å sen ömma bröst (som jag aldrig har!) Inte så positivt inlägg kanske =/. Men jag tempar (därav förstått jag hade äl senare), fick dock en jättedipp, så gissar på att rr iaf gjort äl kraftigare!!!
Har kört en om dagen (rr) sedan sista mensens första dag, har troligtvis äl i helgen.
Har läst igenom heeeeeeeela tråden (tog ett bra tag) och tycker det verkar intressant :)
Grattis till alla som plussat, hoppas det går lika bra för oss som är kvar!
Jag tar en på morgonen och en på kvällen, plus folsyra och apiforce.
Blev inget plus för mig första månaden med RR. Vet inte om jag ska testa en månad igen eller avvakta och testa om ett par månader. Cykeln blev iallafall 28 dagar isätllet för 30 så något bra har det ju fört med sig och jag kände av ÄL väldigt mycket. 10:e gången gillt denna månad då eller?!?!