Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
heej, har beställt apiforce och tänkte prova dom då ja och sambon försökt få barn i 1 år utan några resultat. Blir de lättare att bli gravid med hjälp av RR eller apiforce?? :O
någon här som plussat med hjälp av apiforce? 
Grattiis pinklove till ditt barn 

Om man har äl och hyffsat regelbunden mens 30-32 dagar kan man ändå äta rr för att bli gravid? Eller gör det ingen skillnad? Är inne på andra försöket och bim 23-25juni...
Funkade inte denna omgång med RR, nu ska jag påbörja en kur till ...... Goldigga : Jag har även jag äl o hyffsad regelbunden mens men tror ändå att rr kan öka chanserna ![]()
Jag testade med rosenrot för första gången vid senaste mensen och jag fick min ÄL 5 dagar tidigare än vanligt, har vanligtvis en cykel på ca 35 dagar och ÄL 21-23 dagar efter första mens. Kände ägglossningen tydligt denna gången, att ägget släppte från höger sida och känner fortfarande att det sticker till lite då och då i högersidan.
Nu är jag på ÄL+2 och vet inte exakt när BIM blir eftersom ÄL kom tidigare än vanligt men jag tänkte vänta med att graviditetstesta mig till midsommarafton.
Detta är 2a försöket med 1a barnet.
den rr sorten jag har hemma är 1tablett/500mg hur många ska jag ta? Det kanske ränker med 1 tablett?
Jag har precis börjat med rosenrot då jag har långa och oregelbundna cykler. Började bebisverkstan i november -10 blivit gravid på första försöken två ggr men slutat i ma och mf. Har en dotter som är 3, blev då gravid med en gång och det gick som på en dans;).. Verkar vara lite knepigare den här gången.. Så nu har jag mensen efter senaste MA:t. Började äta rr på dag 4. Hoppas på att korta ner cykeln rejält, bli gravid och få behålla liten.. Hade också tänkt att prova efamol (nattljusolja) någon som testat dessa två tillsammans?
Jag ska ta Rosenrot den här mån, för när jag började med dom kortades mina oregelbundna cykler ner men sen sluta jag 2 månader o då blev de längre igen, så RR funka för mig...iaf för o få kortare cykler o ÄL kändes verkl. Hoppas på mens nu så man kan börja på riktigt!
den rr sorten jag har hemma är 1tablett/500mg hur många ska jag ta? Det kanske ränker med 1 tablett?