• melina80

BF Oktober 2010 efter IVF

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT PLUS!!!
    Har BF 19 Oktober - 10
    Någon mer Oktober??

Det här är min första graviditet och det hade varit kul att ha någon att prata med under resans gång..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 20:31
    BF

natta80gbg 19/10
    jelina068 25/10
    Gulapilen 25/10
    Mikafikaa 27/10
    trifolium -----

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 10:50
    Glittran 10-15/10
    Ewa 16/10
    trifolium 25/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:18
    ny lista :)

BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 25/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet
  • Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF
  • Mrs Sara

Ewa: Har också funderat mycket på det här med vagn och vi vill ha en ny, Har varit och kollat lite grann på barnens hus och det lutar mot att det blir en emmaljunga för oss. Vill ha en 4 hjulig vagn då vi bor på landet med mycket snö på vintern.

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Jelina068

Jag har oxå ont på blygbenet å bredvid, kan det vara foglossning? Har som tur var inte ont hela tiden utan det är om jag går snabbt för länge eller jobbar i en kassa där jag vriden kroppen istället för att flytta runt den. Vi Står upp i våra kassor, arbetar på hornbach byggmarknad.

• melina80

hej alla.. ja nu börjar foglossningen att sätta fart.
    idag har vi gjort vårat rul och det gick jättebra, vi ska få en pojke och allt såg ut som det skulle. är så himla glad!!

nu är det bara att shoppa loss :)

• Glittran

Har inte foglossning, men idag har jag ont som värsta mensvärken i äggstockstrakterna. Strålar nedåt ljumskarna. Lite läskigt, tycker jag. Förhoppningsvis växtvärk, men man funderar ju på om det kan vara allvarligt.

• Mrs Sara

natta80gbg: Grattis till pojken i magen, så spännande att få veta vad det blir. Glittran: Inte roligt när man har ont, men det är nog ingen fara. Är det nån av er som har kramp i vaderna? Allt började för mig för några dagar sedan att jag fick sendrag när jag låg och sov och sen dess har jag kramp i höger vad. Gör riktigt ont.

• IdaVi

natta: Grattis till en liten söt pojke!

Glittran: Det är säkert ingen fara med din värk kring äggstockarna. Jag hade mycket "mensvärk" och molande värk förra gången. Denna gång är det lugnare, förmodligen för att ligamenten osv redan är uttänjda.

Vilket skitväder det är idag! Och vi som skulle gräva för garagebygge på tomten, funkar ju inte när det är så geggigt!

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Mrs Sara

Lena: Här är det kanon väder, 18 grader varmt och ännu varmare ska det bli, de har lovat 20-25 grader på lördag, ryssvärmen är på väg hit upp

• IdaVi

Mrs Sara: Låter underbart! Här är det iofs 15 grader varmt men har ösregnat sen igår. Igår åskade det och blixtrade ordentligt också

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Jelina068

Mrs Sara, har du ont hela tiden eller får du krymningar i benen när du ska sova?
    Stå på tå och gunga upp å ner 30 gånger utan att sätta i hälen i golvet innan du lägger dig. Funkar bra på mig, är så jobbigt när det kryper i benen.

• Mrs Sara

Jelina068: Krampen har jag hela tiden på höger vad. Den fungerar inte att massera bort den, börjar bli jobbigt att gå upp och ner för trappen när det gör så ont. Känns som att jag mest hoppar på ett ben för då känns det inte lika mycket.
    Sendrag får jag på natten och då gör jag som du skriver står på tå och gungar så går det över.

Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF