• melina80

BF Oktober 2010 efter IVF

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT PLUS!!!
    Har BF 19 Oktober - 10
    Någon mer Oktober??

Det här är min första graviditet och det hade varit kul att ha någon att prata med under resans gång..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 20:31
    BF

natta80gbg 19/10
    jelina068 25/10
    Gulapilen 25/10
    Mikafikaa 27/10
    trifolium -----

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 10:50
    Glittran 10-15/10
    Ewa 16/10
    trifolium 25/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:18
    ny lista :)

BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 25/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet
  • Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF
  • Mrs Sara

Idag var det äntligen dags för rul, var så himla nervös innan, men allt gick bara bra
    Min magkänsla verkade stämma, barnmorskan tyckte att det såg ut som en flicka i magen och det har jag sagt från början. Så idag har jag shoppat ett rosa set.
    Sen skulle vi beställa barnvagnen idag men de hade slutat att tillverka den vi skulle ha men det fanns en kvar i Haparanda så nu verkar vi få vagnen redan nästa vecka, men men det var ju den vi ville ha
    De hade även sänkt priset på sängar på barnens hus så vi köpte en spjälsäng på samma gång.

I mitt galleri finns bilder på våran lilla tjej

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • IdaVi

Mrs Sara: Grattis till en liten tjej! Och vad kul med lite shopping till prinsessan

Verkar som alla ska få tjejer, så då borde det ju bli jag som får en grabb? Men i vår släkt verkar vi bara få tjejer. Ida har 8 kusiner varav en är kille och jag och maken har två systrar. Men det lär vi märka i slutet av oktober

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Ewa

Hej.
    Var på ultraljudet igår och det var så fantastiskt!!!
    Bebisen var väldigt livlig och vi såg händer, fingrar och fötter jättetydligt.
    Födelsedatumet ändrades inte alls, utan det är 15 oktober som gäller.
    Jag vet inte vad vi får, men det blir bara att vi säger "han", vi får se...

• melina80

grattis till era lyckade vul,, jätteroligt!

nu känner jag min pojk hela tiden, han sparkar som bara den, härlig känsla.

• Pemberly

Jag är lite nervös inför ultraljudet imorgon. Jag är lite orolig att de ska upptäcka något allvarligt fel. Men jag har känt sparkar igår och idag så jag vet ju tack och lov att den lever i alla fall. Det är en så häftig känsla att känna sparkar.

• Mrs Sara

Tack för era grattis. Jag känner knappt våran tjej men min moderkaka ligger i framvägg därför känner jag inget.

trifolium: Jag var också jätte nervös innan, tror att det hör till när man har kämpat länge. Du ska se allt kommer att gå bra!

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • IdaVi

Tänk vilken tur vi har som är så många som lyckats att få fina och välmående små skapelser i våra magar

På onsdag är det min tur med RUL. Känns också lite pirrigt. Men jag känner av lite rörelser ibland så något finns det där inne. En alien kanske

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Frozen

Vi ska också på RUL på onsdag, känns som vi väntat en evighet nu men eftersom vi fick höra hjärtat förra veckan så känner jag mig lugn även om jag inte direkt känner röresler därinne. Ngt känner jag ju men jag vet inte om det är bebisen jag känner eller inte, men magen växer iaf :)

• Pemberly

Rutinultraljudet idag gick bra. Allt såg bra ut, det var en sådan lättnad. Det var en otrolig känsla att se den röra sig därinne.

Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF