• melina80

BF Oktober 2010 efter IVF

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT PLUS!!!
    Har BF 19 Oktober - 10
    Någon mer Oktober??

Det här är min första graviditet och det hade varit kul att ha någon att prata med under resans gång..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 20:31
    BF

natta80gbg 19/10
    jelina068 25/10
    Gulapilen 25/10
    Mikafikaa 27/10
    trifolium -----

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 10:50
    Glittran 10-15/10
    Ewa 16/10
    trifolium 25/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:18
    ny lista :)

BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 25/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet
  • Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF
  • IdaVi

Jobbigt med kramp men tyvärr ganska vanligt när man är gravid. Annars kan det hjälpa att dricka mycket vätska, men jag vet inte om det hjälper när man är gravid. Kissnödig blir man ju dessutom!

Nu ska jag slänga mig i soffan, har så himla ont över blygdbenet

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Mrs Sara

Då får jag försöka dricka ännu mer vätska

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Jelina068
    Mrs Sara, prova att göra övningen INNAN du lägger dig.

Mycket vätska, bra idé
  • IdaVi

Suck, nu börjar jag få ont i ryggen också och ut mot ischiasnerven. Kan iofs bero på att jag fått ta Ida mer än vanligt eftersom maken håller på med garagebygget nu. Svårt att vila när man har en liten vilding på 1,5 år ju

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • lilltotten

hejsan...så var rul avklarat :)

• Frozen
    lilltotten skrev 2010-05-17 16:28:24 följande:
    hejsan...så var rul avklarat :)
    Skoj, vet ni vad det blir nu är eller ville ni kanske inte veta?

Vi har 2 veckor kvar till rul men var hos BM idag och fick lyssna på hjärtat, 150/min   Hon lyssnade även på mig den här gången när jag förklarade att hennes BF datum på mig var fel då hon räknade ET + 2veckor, trots att det var i naturlig cykel och odlat 5 dagar. Så nu skrev hon iaf in rätt datum och sen får vi se vad de säger på rul, jag hoppas det stämmer för jag flyttar inte fram datumet en dag även om de säger det. Min BM sa först att datumet vid IVF inte ändras vid rul men nu sa hon att vi kunde ändra på moderskapsintyget efter rul ändå...Jaja, jag vet ju vad som är rätt...hehe
  • lilltotten

dem kommar inte sånt..på de sjukhuset jag var på...det får man åka till privatklinik om man vill veta...

• Frozen
    lilltotten skrev 2010-05-17 16:41:10 följande:
    dem kommar inte sånt..på de sjukhuset jag var på...det får man åka till privatklinik om man vill veta...
    Det är ju inte den viktigaste biten såklart, man blir säkert tårögd bara av att få veta att barnet är friskt.
    Hade ni velat veta om de kollat då? Vi ska fråga, där vi ska gå är de villiga att berätta om de ser ngt, och kan tom ägna lite extra tid åt att försöka titta så jag hoppas vi får veta eftersom vi tycker det blir som en extra överaskning nu
  • lilltotten

Mikafikaa: gubben frågade faktiskt henne..men hon sa att dem inte kollar sånt....jag vill nog mer veta vad de e ..men man vill nog vänta till den har kommit ut :)
    förra grav. var jag inte alls så nyfiken som jag e nu :)

Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF