Vi fortsätter, Bf aug 10
Att bara stanna upp när det är som stressigast och ta ett djupt andetag och fråga sig om man faktiskt behöver stressa..
jaaaag bliiir gaaaleeeeen! Jag ick ju hem kallelse til nakosläkarna den 14 juli. Då är jag i v36. Enligt min journal så ska nakosen träffa mig när jag har beviljat snitt så de kan prata bedövning med mig. Men jag har ju inget beslut...
Sså min BM bad ju mig ringa antenatalen för att be om en läkartid så att de kan ta ett beslut. Men jag har ju redan varit hos en läkare??
Nu när jag ringer blir den personen väldigt förvånad och säger att detta skulla min BM ha ringt runt och fixat, det är hennes jobb, inte mitt.
men denna personen tittar iaf runt i mina journaler och remusspapper, och nu står jag inte ens under nån behandlingsplan för snitt?? Även fast jag har inbokade UL och remiss till nakosen finns inget plan för beviljande. GALET. Denna personen jag pratade med var väldigt förvirrad också och förstog att jag var nervös.
Men hon skulle iaf ge min apapper till en sekreterare som skulle lägga det i högen för snittkonferenserna iaf. Mm..undra när nästa är tänker jag.
Ska skälla lite på min BM på fredag då hon håller i föräldrakursen den gången. Nu får de fan fixa detta, man ska inte behöva gå runt och jaga folk och vara nervös.
Jag ska föda barn för fan! (ursäkta språket
)