-
ja det börjar ju närma sig med stormsteg nu, känns spännande! men jag har börjat att bli lite orolig för massa saker nu.. men det är väl bara det att hjärnan försöker hitta nåt att tänka påPregga skrev 2010-05-27 20:45:39 följande:pratade med carohl inna nå vi båda har sd nu, oftare hela tiden...jag har åxå lite träningsvärk ida..men det hör ju till, å jag vill inte klaga..hihi e ju så lycklig :)
-
nja men att man lägger energin på att oroa sig och tänka massa tankar, när man egentligen är nervös inför föräldraskapetPregga skrev 2010-05-27 20:50:27 följande:haha jaa nu går det undan, tiden bara rullar på i snabb takt nu....vads tänker du på då?
att man har oro i kroppen som bryter ut i massa onödiga tankar.
Nu ska jag dricka lite te med maken och se om Sverige lyckas komma till final
-
Morrn morrn!
Det här med hur mycket bebisen rör sig.. min är så tvärlugn på nätterna, kan få nån liten puff när jag går upp och kissar, men inte varje gång. Det är mest livat mitt på dagen och vid 21-22 på kvällen.
Hoppas det håller i sig, hehe
-
jupp blir alldeles hård i magen ofta när jag är kissnödig.Pregga skrev 2010-05-28 10:36:04 följande:får ofta Sd när jag e kissenödig, tror ngn mer skrev det va? -
God kväll på er!
Maken är på jobbfest, men bara som chaufför, hehe. Själv har jag köpt mig godis och ska tugga på det till lite slöande vid tvn!
-
hejhej!!
Idag har vi vart på loppis och dte var väldigt mycket barngrejer där, så jag fyndade lite
En babybjörn bärsele för 100kr och en matstol för 20kr!
-
hehe nej, vi åker rätt ofta på dem, och man kanske har lärt sig vilka som brukar vara lite bättreelinnnnn skrev 2010-05-29 17:53:37 följande:åh kul med såna bra loppisar :)de flesta loppisar jag varit på har bara haft skräp :Sfast å andra sidan har jag inte varit på så värst många ...
Gör ofta fynd när vi är ute.
-
hej på er!
Ser at ni diskuterat kön. Jag förstår verkligen om man vill veta könet, alla får göra som de vil! De enda jag ifrågasätter är de som vill uppfostra sådär superneutralt och INGET får luta åt nåt håll. Då fattar jag inte varför man måste veta könet...
Snart ska vi åka på IKEA och trängas med folk, måste köpa garderober i dag, har väntat för länge med det nu.
Ha en underbar mors dag!
-
ja folk finns det til allt... Synd att det finns för många idioter bara.Pregga skrev 2010-05-30 18:00:51 följande:Jo asså tar man reda på könet av "fel" anl så tror jag de flesta reagerar. Det fanns en tråd här på Fl tills för 2 dagar sen, den höll inte länge då moderator stängde ner den rätt så fort.En tjej gjorde abort, om man nu kan kalla det för det i V 22 då hon fått veta att det var en pojk hon väntade!! hon ville ju ha en flicka skrev hon så fint, behöver jag ens gå in på vad jag svarade subban!!! GRRRdå tycker jag hellre att dom ska införa ett avtal att ska man ta reda på könet så får man efter det inte göra abort. eller ta död på det lilla barn som det faktiskt är i v 22.mådde uppriktigt illa när jag läste det å ville strypa henne långsamt. -
klart man blir arg på folk som gör dumma saker.Pregga skrev 2010-05-30 19:36:04 följande:jaa men jag blev ju as förbannad!