Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

V32 här med, gick in i det i helgen!

Och drömmar ja, herrgud vad man drömmar. Den ena värre än den andre, haha.

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag ska iväg till MVC och träffare läkaren. men det blir nog ingen remiss, för jag vet inte om jag skrev det, det dam ju ner en läjartid till spec-mvc igår! helt sjukt, finns inte registrerat nån stans. Plus att det är pga remiss från den läkaren som jag ska till idag.. men det måste då vara ett utskick från den remissen som skrev i april..galet..snurrigt... Men jag ska iaf förälänga sjukskrivningen, får inte tag i min ms-läkare så hon får fixa detta.

Pyret väntas slutet på juli 2010 *resanfram.blogspot.com*
  • SweetLilly

galet många felskrivningar också..hoppas nån fattade..

• SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 11:26:58 följande:
    Lycka till men vad är det för remiss?
    ja alltså läkaren på MVC är tvngen att skriva en remiss til spec-mvc för att man ska få en tid till snittsamtal. Jag har ju varit där i april en gång, men då strulade de bort mig. Nu  har jag fått en till tid, från samma remiss..strul
  • SweetLilly

kära leken & nallepuhmamma; DET HOPPAS JAG MED!
    Är trött på strul nu. Så nu ska jag alltså till spec-mvc den 22juni och sen narkosen den 14juli. och troligen snitt i veckan därpå, om nu dte blir som det var sagt, annars ännu en vecka fram

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-06-08 11:42:56 följande:
    Men du får alltså inte veta förrän den 14 juli när det blir snitt? VARFÖR? Fattar de inte att de behandlar människor illa genom att göra så. Åhhh jag blir så arg, grrrr!
    ingen vet eller kan säga till mig NÄR eller vem som beslutar. kanske är det nu i juni eller inte. Who Knows..
    Pyret väntas slutet på juli 2010 * resanfram.blogspot.com *
  • SweetLilly

hemma från MVC! Läkaren trodde där att denna tiden jag fick igår skulle vara nåt bättre iaf. Jag får kräva ett beslut helt enkelt när jag är där.

Nu  har jag en nötstek i ugnen och ska ta dte lugnt ett tag, det tog på krafterna att gå i affären efter MVC..

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-06-08 15:58:37 följande:
    Jag fattar inte riktigt. Har du fått tid för att få en tid? Och när i sånna fall?

Gott med stek. Börjar bli grymt hungrig nu. Undra vad mannen lagar till middag? Bäst att åka hem och kolla snart :)
    ja detta är ju jättestruligt! idag skulle jag ju ha vart hos läkaren på mvc för att hon skulle skriva en remiss till spec-mvc för ett snittsamtal, men nu behöver hon inte det då en ny mystisk tid dök upp igår. Så hon bara förlängde min sjukskrivning ist.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-08 16:58:39 följande:
    Ngn mer som upplever att man blir extremt torr i huden å hårbotten?
    JAA! är så jäkla torr överallt, och det KLIAR i hårbottnen så jag skulle kunna få krupp på det! Nu har det t.o.m börjat att svida säkert för att jag kliat för mycket
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-08 19:57:50 följande:
    ok,pratade med en sjuksköterska nu som knappt kunde ngn svenska, åå det stör mig.... hon snackade om för mkt socker i juicen å gravid diabetes å det lät inte bra osv osv....tyckte absolut man skulle följa upp min ökade törst....SUCK!
    äh, det fins värre saker än juice att dricka, tex cola.. Drick du din juice. Det c-vitaminet kroppen inte vill ha kissar man ut.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-08 20:25:36 följande:
    sen sa hon det med att det e ONORMALT å dricka sådana mängder ?
    men vad är mängder? alltså, en gravid kvinna har inga begränsningar när det kommer till sug För att det ska bli sjukligt får du nog trycka i dig 3-4l..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10