-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Skönt att höra, då slipper vi det inköpetAnatha skrev 2010-07-29 18:54:34 följande:Jag har i princip enbart använt Been sen dottern var stax över 4 månader och har ingen cocoon.
-
Hade det förresten inte varit fiffigt om det hade funnits "vinter/terränghjul" att byta ut de små hjulen med på Bee:n. Då hade den varit komplett!!! (för inte passar väl hjulen från övriga modeller? nån som testat?)
-
http://www.blocket.se/stockholm/Prampack_Reseskydd_Resvaska_till_barnvagn_28678224.htm?ca=15&w=3
Lite billigare än ord.pris i alla fall om man vill ha sin egen... (inte min annons) -
Åkte utomlands och tog med min bee+. Hade beställt ett babypaket för vi ville ha spjälsäng och matstol. Men vagnen som ingick var framåtvänd, stor, klumpig och saknade suflett. Kass alltså! Så glad att jag tog med min vagn. Har en transportväska till den och den fick inga skador allsBlomma80 skrev 2010-07-29 11:15:10 följande:Åh jag e också i valet å kvalet om vi ska ta med våran vagn på resan (vi har heller ingen väska) alla säger att deras vagnar blivit skeva efter flygplansbehandlingen och det vill man ju inte. Vi tog iof ett sånt där babypaket där paraplysulky ingår så vi får en sån på plats men tänk om den e kass....Mmmm beslutsångest var det...
Spjälsängen var för övrigt också kass. Den var ranglig och jag hade inte tänkt på att ta med spjälskydd så jag vågade inte ha sonen i den alls. -
Vi ska köpa en transportväska till vår Bee inför vår Thailandsresa. Jag var och klämde på väskan i affären och den ser verkligen rejäl och bra ut, men lite dyr tyvärr. Men man kan ju får ner massa andra saker i väskan också (välling o.dyl)
och så har jag förstått att den har bra andrahandsvärde och den verkar lättsåld.
-
Bor du i sthlm? Kolla då med barnbutiken i Heron City, de sålde ut sina Bee-transportväskor till halva priset för nån vecka sen. Jag köpte en då, funkade till Bee+ åxå. Fast det blev inte såååå mycket plats kvar till annat...Tullemi skrev 2010-07-30 20:34:59 följande:Vi ska köpa en transportväska till vår Bee inför vår Thailandsresa. Jag var och klämde på väskan i affären och den ser verkligen rejäl och bra ut, men lite dyr tyvärr. Men man kan ju får ner massa andra saker i väskan också (välling o.dyl)
och så har jag förstått att den har bra andrahandsvärde och den verkar lättsåld. -
Nope, vi bor i GBG, men tack för tipsetbohusbebis skrev 2010-07-30 21:26:28 följande:Bor du i sthlm? Kolla då med barnbutiken i Heron City, de sålde ut sina Bee-transportväskor till halva priset för nån vecka sen. Jag köpte en då, funkade till Bee+ åxå. Fast det blev inte såååå mycket plats kvar till annat...
. Nån vällingförpackning ska nog gå ner iaf
-
Åh nu blev jag deppig juEllisizza skrev 2010-07-30 20:30:42 följande:Åkte utomlands och tog med min bee+. Hade beställt ett babypaket för vi ville ha spjälsäng och matstol. Men vagnen som ingick var framåtvänd, stor, klumpig och saknade suflett. Kass alltså! Så glad att jag tog med min vagn. Har en transportväska till den och den fick inga skador alls
Spjälsängen var för övrigt också kass. Den var ranglig och jag hade inte tänkt på att ta med spjälskydd så jag vågade inte ha sonen i den alls.
-
Du kan ju ha mer tur än vad vi hade!Blomma80 skrev 2010-07-30 21:33:44 följande:Åh nu blev jag deppig ju
Sulkyn vi fick såg ut ungefär såhär
images.pricerunner.com/product/image/37565398/Carena-Buggy-Lieback-Lux.jpg
Till ett större barn hade jag kunnat använda den men det är ju synd att det inte var suflett.
Får förtydliga lite
Spjälsängen var lite "svajig", typ som att man inte dragit åt skruvarna ordentligt, men jag hade lätt kunnat använda den om jag hade tagit med spjälskyddet.
-
Tråkigt nog kommer man nog att bli besviken vilken vagn det än e...om det inte e en bee förståssEllisizza skrev 2010-07-30 21:56:51 följande:Du kan ju ha mer tur än vad vi hade!
Sulkyn vi fick såg ut ungefär såhär
images.pricerunner.com/product/image/37565398...
Till ett större barn hade jag kunnat använda den men det är ju synd att det inte var suflett.
Får förtydliga lite
Spjälsängen var lite "svajig", typ som att man inte dragit åt skruvarna ordentligt, men jag hade lätt kunnat använda den om jag hade tagit med spjälskyddet.
Sängen e det ju tyvärr inte mycket att göra åt, e den kass får han väl sova mellan oss helt enkelt.