-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Ja, jag har en cameleon också. Är supernöjd med den! Den har mycket bättre fjädring. Tycker det låter smart att behålla been och köpa en begagnad cam.Denim skrev 2010-04-29 11:41:34 följande:Studsboll, trist att vi båda är besvikna Men du hade en Cam också, väl? Hur är fjädringen på den? Jag funderar på om jag ska köpa en begagnad Cam och ha den tills dottern blir större men man vill ju inte råka ut för samma sak igen... Vill bara inte ge upp hoppet om Bugaboo helt än . Känns tråkigt bara att köpa en splajans ny vagn och sen inte kunna använda den så som jag tänkt (och köpa en ny Cam känns som en ganska dyr plan, två vagnar för sammanlagt 16 000 kr på en gång, tror inte det...).
Jag har köpt båda vagnarna nya så det är klart det kostar en del men jag är jättenöjd med dem förutom fjädringen på bee då. Men jag kommer att behålla bee för resor, shopping osv. Den är ju jättesmidig att packa in i bilen och så
Och sen när sonen är större kommer man nog använda den mer och mer.
-
Ni som haft båda känner ni nån skillnad??LillaMiss Piggy skrev 2010-04-29 07:50:17 följande:Är så sugen på en bee +. Var och provade men barnvagnsaffären hade bara den "gamla" been. När sessan satte sig i den så skrapade hon huvudet mot sufletten Hur är Bee plus? Är den högre vid suffletten?? -
Ja det är jättestor skillnad på höjden på sufletten.LillaMiss Piggy skrev 2010-04-29 13:46:48 följande:Ni som haft båda känner ni nån skillnad?? -
Ja jag hade också gamla Been till nyfödd bäbis och den enda gången jag tyckte att den var för stum var på kullersten.Tullemi skrev 2010-04-29 12:28:08 följande:Vi har haft Lucas sen han var nyfödd i Bee'n och jag tycker inte att den är såå skumpig som ni beskriver. Men jag är ju så van vid att bara köra Bee'n så det är kanske något jag inte märker av på samma sätt.
Annars funkade den perfekt
Nu ser jag fram emot att få prova Bee + i framtiden. ( Fast utan bäbis i då förstås
)
-
Min dotter hade oxå bee från födseln men tycker inte alls den var så skakig. Jag hade phil and teds mjuklift i där hon låg så ombonad så.
-
Hej all bitna buggafans! Är det Phil och Teds mjukliftsom passar bäst även i bee+ eller är det nu någon annan?
-
Den vi har (Carena) passa ypperligt. Dock står det "Carena" på locket till liften *hua*smultronbål skrev 2010-04-30 10:19:05 följande:Hej all bitna buggafans! Är det Phil och Teds mjukliftsom passar bäst även i bee+ eller är det nu någon annan?
-
Då vill man ju inte ha den.....Tullemi skrev 2010-04-30 12:25:07 följande:Den vi har (Carena) passa ypperligt. Dock står det "Carena" på locket till liften *hua* -
Haha, nääää...Stargirl skrev 2010-04-30 12:27:45 följande:Då vill man ju inte ha den.....
-
Vi har inte locket på