-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Är sitsen hård i nya Bee? Den ser ganska stum/hård ut, behövs den en sittdyna för att den ska bli skön att sova på?
-
Jag tycker inte den är speciellt hård men min son är 3 & sover inte längre i vagnen förutom ngn enstaka gång eftersom han verkar ligga väldigt bra i den (somnade aldrig i sin cameleon innan!!)Ell skrev 2010-05-01 07:58:01 följande:Är sitsen hård i nya Bee? Den ser ganska stum/hård ut, behövs den en sittdyna för att den ska bli skön att sova på?
jag hade tänkt att köpa bugaboos egna sittdyna, en blå att matcha vagnen med. har hellre en sån än en egensydd, läste precis på kidzshops hemsida att sittdynan är gjord i material som andas & är vattenavvisande och det är ju perfekt nu i sommar när det är varmt o barnet svettas!
Någon som vet exakt när man kan köpa dem? -
Vad kan man få tag på en Bee plus nu?
Har kollat både Holand och Sverige, ingen har i lager... -
www.babyshop.se hade några i lagerNadjaK skrev 2010-05-01 10:49:04 följande:Vad kan man få tag på en Bee plus nu? Har kollat både Holand och Sverige, ingen har i lager...
(ej min butik!) -
eller det kanske de inte hade.. stod att den skulle levereras i slutet på majsummertime123 skrev 2010-05-01 11:11:51 följande:www.babyshop.se hade några i lager (ej min butik!)
-
Åhh nu börjar jag bli rastlös här!
Vann ju en Bee på tradera i onsdags, och hon mailade direkt efter avslut att hon skulle kolla under torsdagen vad frakten hamnade på exakt. Jag har tidigare också haft mailkontakt med henne och hon har svarat på en gång i stort sett. Nu har hon inte skrivit sen dess och jag börjar nästan tro att hon kanske ångrar sig och inte vill sälja den så billigt?
Har skickat ett mail till henne på torsdag kväll som hon heller inte svarat på.. Vad tror ni? Jag förstår ju att folk kanske jobbar och inte bor brevid ett bussgods som jag själv, haha. Men ändåååå!
-
Va? Jag vet att flera butiker i Stockholm har den inne...NadjaK skrev 2010-05-01 10:49:04 följande:Vad kan man få tag på en Bee plus nu? Har kollat både Holand och Sverige, ingen har i lager... -
Ringde till några, tidigast leverans 20 maj. Ska kolla vidare. Tack!
-
Vet att Big Baby i sollentuna har denNadjaK skrev 2010-05-01 12:43:40 följande:Ringde till några, tidigast leverans 20 maj. Ska kolla vidare. Tack!
KAn man åka rulltrappa med been+ ? -
Hej!
Jag är i valet och kvalet mellan en ny Bee + el. en äldre begagnad. Finns det ngn som kan mäta höjden på ryggstödet på den gamla Bee? Funderar på om den kan funka för en treåring, även om den nya verkar mkt större. Tänker att man kanske inte använder suffletten så mkt ändå när de är lite äldre.Har en 10-måndaders också som kommer att använda den oftast.