-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Altså funkar gör den, min 5 åring test satt våran bee och plats får hon ju men huvudet är ju ovanför ryggstödet och sufletten får hon ju inte plats under. Men hon är ju 108 cm lång och åker inte vagnmine3 skrev 2010-05-02 12:44:05 följande:Hej! Jag är i valet och kvalet mellan en ny Bee + el. en äldre begagnad. Finns det ngn som kan mäta höjden på ryggstödet på den gamla Bee? Funderar på om den kan funka för en treåring, även om den nya verkar mkt större. Tänker att man kanske inte använder suffletten så mkt ändå när de är lite äldre. Har en 10-måndaders också som kommer att använda den oftast.
-
Jag skulle aldrig välja den gamla framför den nya.mine3 skrev 2010-05-02 12:44:05 följande:Hej! Jag är i valet och kvalet mellan en ny Bee + el. en äldre begagnad. Finns det ngn som kan mäta höjden på ryggstödet på den gamla Bee? Funderar på om den kan funka för en treåring, även om den nya verkar mkt större. Tänker att man kanske inte använder suffletten så mkt ändå när de är lite äldre. Har en 10-måndaders också som kommer att använda den oftast.
Enligt mig så är den nya typ 509 gånger bättre
-
Då kanske det tom. finns andramärken förrutom Carena som passar bättre?! Där inget märke syns! ;)Tullemi skrev 2010-04-30 12:25:07 följande:Den vi har (Carena) passa ypperligt. Dock står det "Carena" på locket till liften *hua* -
Hejsan! Undrar om jag kunde ställa en fråga:
Om allt går väl så tittar vårt första barn ut i början av november. Vi hade bestämt oss för en bugaboo Cameleon. MEN så såg jag att man kan använda Buggaboo Bee även till nyfödda? Funkar det? Vi är storstadsmänniskor och vill ha en smidig vagn. Vilken är bäst? Tänk om det blir en lika förskräcklig vinter som det var denna vintern? Pallar hjulen det?Tacksam för svar. -
Jag åkte rulltrappor idag med min Bee+ (med 3-åring i). Det gick jättebra men jag var extra noga med att lyfta upp bakdelen lite (bakhjulen) vid avstigning så att bakhjulen inte ska kunna fastna. Jag vet inte om hjulen kan fastna på något sätt ändå men det här sättet kändes säkert i alla fall.LillaMiss Piggy skrev 2010-05-02 08:38:13 följande:Vet att Big Baby i sollentuna har den KAn man åka rulltrappa med been+ ? -
Är det leverans i slutet av maj på alla nätbutiker?
-
Jo, tex Phil och Teds mjuklift, men den var mindre än Carenas och Lucas är redan (3 månader) ganska stor så den gick bort, sen var den dubbelt så dyr också.smultronbål skrev 2010-05-02 15:22:38 följande:Då kanske det tom. finns andramärken förrutom Carena som passar bättre?! Där inget märke syns! ;)
-
På vad? Själva vagnen är det många som har inne nu.Alisa skrev 2010-05-02 17:45:47 följande:Är det leverans i slutet av maj på alla nätbutiker? -
Jag beställde min Bee plus från kidzshop förra söndagen, jag skulle få min inom en vecka sade de, dvs imorgon hoppas jag.
-
Ja min fråga var ju *ehmm* lite otydligKajsan skrev 2010-05-02 20:06:05 följande:På vad? Själva vagnen är det många som har inne nu.
Jovisst gäller det Bee +
Jag har tittat på kidzshop och där står att den kommer in 20 maj.Hade du förbeställt?Ell skrev 2010-05-02 20:46:38 följande:Jag beställde min Bee plus från kidzshop förra söndagen, jag skulle få min inom en vecka sade de, dvs imorgon hoppas jag.