-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Alisa: Nej då kunde man inte göra det utan jag lade den i varukorgen bara och betalade. Sen fick jag mail från kundtjänst där de sade att vagnen skickades från Holland inom 3-5 dgr och sen skulle den skickas omgående till mig. Detta var förra måndagen. Jag mailade kidzshop igårkväll för att höra om den är på gång. Inget svar ännu.
-
Nu kom mail från kidzshop, tydligen hade inte vagnarna kommit ännu utan först om några dagar trodde hon. Jag känner mig irriterad då jag fick veta vid beställning att det skulle ta 3-5 dagar från Holland sen omgående från Kidzshop till mig och nu har det gått 7 dagar och inget kommer komma idag, jag står liksom utan vagn då jag sålde den gamla då jag trodde den nya skulle komma snabbt.

-
Tycker kidzshoppen är skit! Köpte min p&t därifrån och tycker inte dem var speciellt serviceinriktade när den gick sönder och jag behövde hjälp. Dumförklarade mig i princip..Ell skrev 2010-05-03 10:36:58 följande:Nu kom mail från kidzshop, tydligen hade inte vagnarna kommit ännu utan först om några dagar trodde hon. Jag känner mig irriterad då jag fick veta vid beställning att det skulle ta 3-5 dagar från Holland sen omgående från Kidzshop till mig och nu har det gått 7 dagar och inget kommer komma idag, jag står liksom utan vagn då jag sålde den gamla då jag trodde den nya skulle komma snabbt.
Vet många som är missnöjda med deras service! -
jag håller med, de är helt värdelösa. Så fort de har fått betalningen så skiter de fullständigt i kunden. Jag har beställt därifrån en gång, aldrig mer. Väntar fortfarande, 1.5 år senare, på en del till bilstolen jag köpte.Lobro skrev 2010-05-03 11:08:18 följande:Tycker kidzshoppen är skit! Köpte min p&t därifrån och tycker inte dem var speciellt serviceinriktade när den gick sönder och jag behövde hjälp. Dumförklarade mig i princip.. Vet många som är missnöjda med deras service! -
Åh nej nu blir jag orolig när ni skriver att de är jättedåliga! Suck... Irriterande då jag redan betalat!
-
Jag har precis använt Bee:n (gamla) med UJ hårdlift (till dubbelvagnen)! Passar utmärkt!
Nu gäller det bara att övertyga storasyster om att lillasyster får låna "hennes vagn". -
Kolla hosAlisa skrev 2010-05-02 17:45:47 följande:Är det leverans i slutet av maj på alla nätbutiker?
www.babyshop.se
www.bonti.se
www.toddler.se
www.kopbarnvagn.se
Jag tror de flesta ska ha Bee hemma nu...om inte alla fått slut. -
det finns några i affärerna i sthlm iaf.. en i barnbutiken på götgatan, några på bonti odenplan, och barnbutiken på karlavägen fick nog in några idag tror jag. köpte iaf min blå där idag dom fanns inte kvar i blått på dom andra. ej kollat bonti karlavägen dock. om det finns nån som är på jakt i sthlm.. hehe.. barnbutiken finns ju på nätet med och det står att dom finns i lager där
här är lite bilder på min
mstery.blogg.se/images/2010/bugga_86746379.jpg
mstery.blogg.se/images/2010/bugga1_86747331.jpg
mstery.blogg.se/images/2010/bugga2_86747392.jpg
jag är inte uppdaterad med reglerna på fl så hoppas det är okej att jag länkar såhär nu.
-
En liten fråga..
Tror jag har läst här att det finns en lösning på kort sele?
Min mini 2åring sitter jättebra i gamla bee, men selen är ju omöjlig att hon skulle kunna ha på sig
-
En del har mailat Bugaboo och fått ny sele hemskickad. Annars kan man först dubbelkolla att den verkligen är helt utdragen.HemmaHosSofi skrev 2010-05-04 08:08:40 följande:En liten fråga..Tror jag har läst här att det finns en lösning på kort sele?Min mini 2åring sitter jättebra i gamla bee, men selen är ju omöjlig att hon skulle kunna ha på sig