-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Buhu vad jag saknar min bee, varför bytte jag typiskt mig så impulsiv
-
Jag saknar faktiskt inte min så mycket, jag vet ju att om jag hade haft kvar den nu så skulle jag ändå vilja ha en Bee+ iställetFridaLee skrev 2010-05-06 22:31:59 följande:Buhu vad jag saknar min bee, varför bytte jag typiskt mig så impulsiv
-
ja altså jag är likadan, nu är det ju en bee + jag vill ha var och pilla på den i går igen och snart blir det nog en.Kajsan skrev 2010-05-06 23:01:46 följande:Jag saknar faktiskt inte min så mycket, jag vet ju att om jag hade haft kvar den nu så skulle jag ändå vilja ha en Bee+ istället -
Nu slänger jag ut frågan igen: vet ni om det finns sufletter till gamla Bee nånstans? Jag hittar inga alls och det är en blå jag vill ha nu.
-
TackFridaLee skrev 2010-05-06 18:55:22 följande:å saknar min fiiina gula bee. måste köpa en ny snart
I looove it! HELST hade jag nog velat ha den nya Bee, men det var så stor prisskillnad så jag tyckte inte det var värt det. Milla är ju också liten ännu så hon klarar sig nog bra i den här ett par år till
-
Någon som vet om buggy boarden är samma till nya och gamla been?? Ringde en affär som inte riktigt förstod vad jag pratade om men att modellen på been var ny och därför fanns inga ståbrädor inne!!???
-
kidzshop.se? prövat ringa runt till dom närliggande butikerna?Tullemi skrev 2010-05-07 08:33:38 följande:Nu slänger jag ut frågan igen: vet ni om det finns sufletter till gamla Bee nånstans? Jag hittar inga alls och det är en blå jag vill ha nu.
kidz e ju dom som har bäst lager på sånna grejer. -
alltså allvarligt JAG BLIR ARG!! Sitter och kollar in nya been som verkar helt perfekt! Allt man stört sig på är ju åtgärdat med den nya modellen! Min man kommer att döda mig om jag köper en ny.. Nästan så att jag funderar på att göra sönder min gamla bee för att få en anledning till en ny haha
-
Redan kollat på kidzshop. Och har hört på några butiker men dom har inga kvarSjukhus Mamman skrev 2010-05-07 11:08:34 följande:kidzshop.se? prövat ringa runt till dom närliggande butikerna?kidz e ju dom som har bäst lager på sånna grejer.
.
-
har du ringt dom oxå? för ibland ligger inte allt ute som dom har hemma. kollat bonti?Tullemi skrev 2010-05-07 14:49:07 följande:Redan kollat på kidzshop. Och har hört på några butiker men dom har inga kvar .