-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Den som väntar på nåt gott...FridaLee skrev 2010-05-05 13:22:06 följande:Men nu vill jag ha bee igen, altså + är ju så mycket bättre insåg jag igår. Har inte varit och tittat på den innan men igår var jag iväg och nu måste jag nog ha en sån, får sälja frogen och köpa en bee+ och en terräng vagn igen då he he kan inte vara utan bee saknar våran gamla och den nya är ju faktist bra mycket bättre för ett större barn. skulle vilja att den fanns i offwhite gud va fint det skulle vara.
Jo, jag vill också ha en offwhite Bee+, gud vad snyggt det skulle vara!
Tror att jag fått en craving, igen
-
Men tjejer nån *stargirl eller shoegirl* sa ju förut att de skulle komma en med offwhite suffla och sand bas
förvisso va de ju rätt länge sedan jag läste det, så den borde ju anlända snart!
-
JaSjukhus Mamman skrev 2010-05-05 19:52:02 följande:Men tjejer nån *stargirl eller shoegirl* sa ju förut att de skulle komma en med offwhite suffla och sand bas förvisso va de ju rätt länge sedan jag läste det, så den borde ju anlända snart!
-
Ja gud va snyggt det skulle vara 'Kajsan skrev 2010-05-05 18:21:34 följande:Den som väntar på nåt gott... Jo, jag vill också ha en offwhite Bee+, gud vad snyggt det skulle vara!Tror att jag fått en craving, igenÅÅÅÅÅÅ det skulle ju vara skit snyggt vill ha vill ha vill ha ge mig nuSjukhus Mamman skrev 2010-05-05 19:52:02 följande:Men tjejer nån *stargirl eller shoegirl* sa ju förut att de skulle komma en med offwhite suffla och sand bas förvisso va de ju rätt länge sedan jag läste det, så den borde ju anlända snart!
-
Alla ni tjejer som hänger härinne skulle jag få ställa en liten fråga?
Ska införskaffa en sulky och har fått upp ögonen för Been. Vad är det som gör den så bra?

-
Citerar Kajsan "den som väntar på nåt gott....."FridaLee skrev 2010-05-05 21:14:42 följande:Ja gud va snyggt det skulle vara ' ÅÅÅÅÅÅ det skulle ju vara skit snyggt vill ha vill ha vill ha ge mig nu
-
Fick hem min Bee+ idag från Kidzshop. Såååå nöjd! Den är verkligen fin och bra. Enda nackdelen jag saknar är att man inte kan ha mer lutning uppåt på sittdelen så man sitter mer som i Cameleon, lillan halkar neråt hela tiden trots den svaga lutningen uppåt. Kan man göra nåt åt detta?
-
Idag kom äntligen min fiiina nya vagn. Fyndad från tradera för 2600, ny var den och allt
Är KÄR!
Här finns bilder om någon är intresserad
http://solouniko.blogg.se/2010/may/ett-skepp-kommer-lastat.html
-
å saknar min fiiina gula bee. måste köpa en ny snartsolouniko skrev 2010-05-06 18:09:14 följande:Idag kom äntligen min fiiina nya vagn. Fyndad från tradera för 2600, ny var den och allt Är KÄR! Här finns bilder om någon är intresserad solouniko.blogg.se/2010/may/ett-skepp-kommer-... -
Jättefin! Gul är verkligen somrigt, det har jag också haftsolouniko skrev 2010-05-06 18:09:14 följande:Idag kom äntligen min fiiina nya vagn. Fyndad från tradera för 2600, ny var den och allt Är KÄR! Här finns bilder om någon är intresserad solouniko.blogg.se/2010/may/ett-skepp-kommer-...