-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Hur länge tror ni det dröjer innan nya Been börjar säljas beg på blocket mfl? Är så sugen, och har inte råd med en ny.
-
-
-
Den där är helt underbar!Stargirl skrev 2010-05-08 07:42:50 följande:Ja den är ljuvlig....jag tror NK ska få in den. Så förboka är mitt råd.
Kan vara drömvagnen,tänk dig den med ett cerist parasoll i sommar, men nån sån blir det inte för mig
-
Fridus: Vart hittade du den bilden? Fiiiiin!

-
På en spansk sida, min svägerska ska till Barcelona där jag hittat den men jag tror inte hon vill släpa hem en vagn åt mig ha ha.
Vet du när de släpps?Ell skrev 2010-05-08 09:29:35 följande:Fridus: Vart hittade du den bilden? Fiiiiin!Stargirl skrev 2010-05-08 07:42:50 följande:Ja den är ljuvlig....jag tror NK ska få in den. Så förboka är mitt råd. -
tror de ska skeppas runt den 25 majFridaLee skrev 2010-05-08 10:54:04 följande:På en spansk sida, min svägerska ska till Barcelona där jag hittat den men jag tror inte hon vill släpa hem en vagn åt mig ha ha. Vet du när de släpps?
-
åååååå så fiiin. vet du om kidz får in???thj skrev 2010-05-08 11:12:34 följande:tror de ska skeppas runt den 25 maj -
det får de helt säkertFridaLee skrev 2010-05-08 18:09:50 följande:åååååå så fiiin. vet du om kidz får in???
-
Är det någon som vet om någon har den nya baby cocoonen i lager? Jag har beställt vagn och cocoon på bugababy, men de får inte in cocoonen förrän i juni.. och i juni kommer min kotte! så jag skulle gära köpa cocoonen någon annanstans så jag slipper vänta..