• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • HemmaHosSofi
    Tullemi skrev 2010-05-04 08:20:52 följande:
    En del har mailat Bugaboo och fått ny sele hemskickad. Annars kan man först dubbelkolla att den verkligen är helt utdragen.
    Ja den är så lång (läs kort!!) den kan bli. Kanske skall göra det, kan ju vara bra att kunna spänna fast sin busunge ibland {#lang_emotions_smile}
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • mine3
    Kajsan skrev 2010-05-02 15:18:23 följande:
    Jag skulle aldrig välja den gamla framför den nya. Enligt mig så är den nya typ 509 gånger bättre
    Tack för svar. Det lutar ju åt den nya, men det skiljer ju en del i pris. Det finns ingen som skulle kunna mäta ryggstödet på den gamla?
  • Tullemi
    mine3 skrev 2010-05-04 11:26:40 följande:
    Tack för svar. Det lutar ju åt den nya, men det skiljer ju en del i pris. Det finns ingen som skulle kunna mäta ryggstödet på den gamla?
    Ryggstödet svänger lite utåt, men jag mätte från den punkt där ryggstöd och suflett möts och då får jag det till ca 50 cm.
    Vår dotter är 2 år och 2 månader (ca 92-93 cm lång) och hon får INTE plats.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • HemmaHosSofi
    Ell skrev 2010-05-03 11:49:58 följande:
    Åh nej nu blir jag orolig när ni skriver att de är jättedåliga! Suck... Irriterande då jag redan betalat!
    Dom har aldrig strulat för mig. Blev ett missförstånd en gång men det löste sig.
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • mine3
    Tullemi skrev 2010-05-04 11:47:49 följande:
    Ryggstödet svänger lite utåt, men jag mätte från den punkt där ryggstöd och suflett möts och då får jag det till ca 50 cm. Vår dotter är 2 år och 2 månader (ca 92-93 cm lång) och hon får INTE plats.
    Tack snälla. Får nog satsa på en ny då :)
  • cmb
    Hej,
    Jag har handlat från kidzshop nu och tidigare och aldrig haft problem.
    Ang. selen.
    Vår son har just fyllt 1 år och vi får ha selen utdragen i sitt längsta läge för att den ska gå att knäppa (och då sitter sonen i skaljacka med ryggstödet upprätt). 

Gör jag något fel? 
    Ska det vara så? 

Det känns också som att fästena vid axlarna sitter väldigt långt ner. Vet att man kan höja ryggstödet och att selen då flyttar med upp, men det känns som att de satt den lite konstigt då fästena sitter nästan nedanför sonens axlar även om vi har ryggen i sitt mest utdragna läge (vilket ju inte alls behövs för hans längd i övrigt. Han har gott om plats med ryggstödet i lägsta läget så det känns lite konstigt att behöva dra upp det bara för att få selen att passa).

Hur fungerar detta för er andra?
  • Noiis

Ni som har strul med kort sele, har ni ställt in den på steg två?  Den "biten" är lite gömd i under sittdelstyget och jag minns att sist jag påpekade de fanns det några glada självar vars sele blev tillräkligt stor Jag har ingen bee längre, och mins inte exakt vart det satt. men om ni tittar noga där selen börjat (alltså inte över axlarna) utan midjebiten så ska ni nog kunna se

Ang. kidzshop så.. visst har det strulat ibland. men då heller aldrig kidzshops fel. när jag tillsist lessnade totalt så fick jag en riktigt bra komp. från dom. så nog tusan bryr dom sig om sina kunder! och jag fick hela tiden info om vad som hände och varför!

• Lobro

Ååååh, förhoppningsvis har jag fått sålt en vagn nu så jag kan köpa nya Bee inom en snaaar framtid! Längtar!

• FridaLee

Men nu vill jag ha bee igen, altså + är ju så mycket bättre insåg jag igår. Har inte varit och tittat på den innan men igår var jag iväg och nu måste jag nog ha en sån, får sälja frogen och köpa en bee+ och en terräng vagn igen då he he kan inte vara utan bee saknar våran gamla och den nya är ju faktist bra mycket bättre för ett större barn. skulle vilja att den fanns i offwhite gud va fint det skulle vara.

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6