• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Läängtar

Åhh en egen tråd för Bugga Bee :)

Idag var jag och provkörde Bee+ och jag MÅSTE ha en..
    Men frågan är vilken färg, vilken skulle ni köpt till en kille??
    Lutar mest åt svart, men jag har ju Camen i grå/svart och då känner jag mig så tråkig om jag köper en svart Bee.

• Läängtar
    BeeWee skrev 2010-05-08 21:40:48 följande:
    Är det någon som vet om någon har den nya baby cocoonen i lager? Jag har beställt vagn och cocoon på bugababy, men de får inte in cocoonen förrän i juni.. och i juni kommer min kotte! så jag skulle gära köpa cocoonen någon annanstans så jag slipper vänta..
    Kidzshop såg ut att ha den i lager.
  • BeeWee
    Läängtar skrev 2010-05-08 22:28:59 följande:
    Åhh en egen tråd för Bugga Bee :) Idag var jag och provkörde Bee+ och jag MÅSTE ha en.. Men frågan är vilken färg, vilken skulle ni köpt till en kille?? Lutar mest åt svart, men jag har ju Camen i grå/svart och då känner jag mig så tråkig om jag köper en svart Bee.
    Jag köper en gul till min solstråle som ska komma i juni :D
    Finns ju så många fina färger att välja bland, så jag kan nog tycka att det är lite tråkigt med helsvart. Men det är ju en smaksak såklart!
  • BeeWee
    Läängtar skrev 2010-05-08 22:30:50 följande:
    Kidzshop såg ut att ha den i lager.
    Tack. Hm.. jag hittar bara vagn+cocoon, och att de ska komma in den 10 maj. Men jag är nog dålig på att navigera på hemsidan. Tycker den är ganska rörig.
  • BeeWee
    BeeWee skrev 2010-05-08 22:46:42 följande:
    Tack. Hm.. jag hittar bara vagn+cocoon, och att de ska komma in den 10 maj. Men jag är nog dålig på att navigera på hemsidan. Tycker den är ganska rörig.
    Nu hittade jag!
    Ska genast beställa, tack så mkt för tipset!
  • Stargirl
    Läängtar skrev 2010-05-08 22:28:59 följande:
    Åhh en egen tråd för Bugga Bee :)Idag var jag och provkörde Bee+ och jag MÅSTE ha en..Men frågan är vilken färg, vilken skulle ni köpt till en kille??Lutar mest åt svart, men jag har ju Camen i grå/svart och då känner jag mig så tråkig om jag köper en svart Bee.
    Jag skulle nog köpt en blå eller en dark khaki.
    Vi har en rosa som vi älskar....men vet inte om jag hade köpt en rosa vagn till en kille.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Läängtar
    Stargirl skrev 2010-05-09 08:00:10 följande:
    Jag skulle nog köpt en blå eller en dark khaki. Vi har en rosa som vi älskar....men vet inte om jag hade köpt en rosa vagn till en kille.
    Rosa är ju helt klart snyggast :) Tyvärr skulle inte jag heller köpa den till en kille!
    Men dark khaki funderar jag på och tror att det blir den.

Sonen är 2 mån och väger 6 kilo. Hon i affären tyckte han var så pass stor att jag endast behövde en sittdyna i vagnen? Ni som har bebisar, har ni nån mjuklift?
  • Tullemi
    Läängtar skrev 2010-05-09 08:34:37 följande:
    Rosa är ju helt klart snyggast :) Tyvärr skulle inte jag heller köpa den till en kille!Men dark khaki funderar jag på och tror att det blir den.Sonen är 2 mån och väger 6 kilo. Hon i affären tyckte han var så pass stor att jag endast behövde en sittdyna i vagnen? Ni som har bebisar, har ni nån mjuklift?
    Vi har ju en mjuklift och Lucas är nu snart 14 veckor och liften börjar bli lite trång. Nu har vi en ganska stor son (65 cm/8 kg) så vi vet inte hur länge den kan hänga med. Han är väldigt stabil, men inte riktigt redo för att sitta än.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Läängtar
    Tullemi skrev 2010-05-09 08:43:00 följande:
    Vi har ju en mjuklift och Lucas är nu snart 14 veckor och liften börjar bli lite trång. Nu har vi en ganska stor son (65 cm/8 kg) så vi vet inte hur länge den kan hänga med. Han är väldigt stabil, men inte riktigt redo för att sitta än.
    Ok, men då kanske jag ska köpa en beg mjuklift och ha ett tag.
    Passar de flesta mukliftar eller vilken ska man ha?

Bugaboos cacoon vill jag inte, alldelses för liten och för varm snart känns det som.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6