• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi
    Läängtar skrev 2010-05-09 08:51:23 följande:
    Ok, men då kanske jag ska köpa en beg mjuklift och ha ett tag.Passar de flesta mukliftar eller vilken ska man ha?Bugaboos cacoon vill jag inte, alldelses för liten och för varm snart känns det som.
    Tex så passar Phil & Ted's och Carenas (som vi har).

Har bild på Bee med mjuklift i galleriet.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Coccos
    Läängtar skrev 2010-05-09 08:51:23 följande:
    Ok, men då kanske jag ska köpa en beg mjuklift och ha ett tag. Passar de flesta mukliftar eller vilken ska man ha? Bugaboos cacoon vill jag inte, alldelses för liten och för varm snart känns det som.
    Vi har vår 7-veckorsbebis i nya bugaboo-åkpåsen. Det har vi haft sedan han föddes och det funkar fint. Eftersom man troligtvis använder åkpåsen längre än ett babynest så sparar vi in på det. Den långa fotändan har vi bara vikt in under. Bebisen måste ju ändå sitta fast med sele, så ingen risk att han glider ner.
  • Soppa
    Läängtar skrev 2010-05-09 08:34:37 följande:
    Rosa är ju helt klart snyggast :) Tyvärr skulle inte jag heller köpa den till en kille! Men dark khaki funderar jag på och tror att det blir den. Sonen är 2 mån och väger 6 kilo. Hon i affären tyckte han var så pass stor att jag endast behövde en sittdyna i vagnen? Ni som har bebisar, har ni nån mjuklift?
    Khaki är jätte fiin men det tog inte många dagar innan jag beställde en rosa suflett till våran vagn och det är en kille som åker in den. Så om du giller den rosa färgen mer låt inte ett kön hindra dig. Annars så kommer du gå slösa onödig energi på din önskan om en rosa vagn :-P
  • thj

Eddie har haft rosa vagn sen han var 3v från och till jag älskar rosa och det gör Eddie med nu

Rosa är bara en färg och gillar man rosa så go for it!

Kram

Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • HemmaHosSofi
    thj skrev 2010-05-09 12:05:00 följande:
    Eddie har haft rosa vagn sen han var 3v från och till jag älskar rosa och det gör Eddie med nu Rosa är bara en färg och gillar man rosa så go for it!Kram
    Min son åker bee med rosa sufflet i sin lila overall
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • Kajsan

Jag ska ut och resa med barn på tisdag morgon och funderar på att shoppa mig en Bee med väska i morgon, det känns  ju som en bra ide att ha på flyget.
    Jag flyger inte speciellt mycket, men jag har ju å andra sidag använt cameleons travelbag att packa vagn och sånt i bilen när vi åker på långsemester till landet...
    Vad säger ni? Investera i Bee+ och travelbag ? Jag måste isåfall göra det i morgon annars är det försent {#lang_emotions_undecided}

Jo just det!
  • thj

Kajsa:

Säger Go for it!

HemmaHosSofi:

Rosa är sååå snyggt!

Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • FridaLee
    Kajsan skrev 2010-05-09 12:26:06 följande:
    Jag ska ut och resa med barn på tisdag morgon och funderar på att shoppa mig en Bee med väska i morgon, det känns  ju som en bra ide att ha på flyget.Jag flyger inte speciellt mycket, men jag har ju å andra sidag använt cameleons travelbag att packa vagn och sånt i bilen när vi åker på långsemester till landet...Vad säger ni? Investera i Bee+ och travelbag ? Jag måste isåfall göra det i morgon annars är det försent
    Ja men klart du ska, vi har bara använt våran travelbag på 3 resor men jag vägrar sälja den, super bra att ha ju. Köp en bee nu annars kommer du ångra dig
  • Noiis
    Jag ska ut och resa med barn på tisdag morgon och funderar på att shoppa mig en Bee med väska i morgon, det känns  ju som en bra ide att ha på flyget.Jag flyger inte speciellt mycket, men jag har ju å andra sidag använt cameleons travelbag att packa vagn och sånt i bilen när vi åker på långsemester till landet...Vad säger ni? Investera i Bee+ och travelbag ? Jag måste isåfall göra det i morgon annars är det försent
    men om du har travelbag till cam så kan du ju använda den
  • Ellisizza
    Jag ska ut och resa med barn på tisdag morgon och funderar på att shoppa mig en Bee med väska i morgon, det känns  ju som en bra ide att ha på flyget. Jag flyger inte speciellt mycket, men jag har ju å andra sidag använt cameleons travelbag att packa vagn och sånt i bilen när vi åker på långsemester till landet... Vad säger ni? Investera i Bee+ och travelbag ? Jag måste isåfall göra det i morgon annars är det försent
    Jag har en cameleon med transportväska till. Köpte en bee+ och den funkar att ha i den väskan. De sa även tjejen som jobbade i affären. Det är alltså inte den nya väskan som ska passa till alla modeller utan den gamla men det funkar bra ändå tycker jag.

Så du kanske bara behöver köpa vagnen?
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6