-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Nä, den sålde jag i ett svagt ögonblick när jag sålde en cam för typ ett år sen...Sjukhus Mamman skrev 2010-05-09 18:20:33 följande:men om du har travelbag till cam så kan du ju använda den
-
det finns en bee väska på blocket för 800:- fast den kanske inte bee+ passar i???Kajsan skrev 2010-05-09 18:28:44 följande:Nä, den sålde jag i ett svagt ögonblick när jag sålde en cam för typ ett år sen... -
Jag har varit in på kidzshop och tänkte beställa en röd bee+, men det verkar som man bara kan beställa rosa och blå?! Förstår jag fel? Finns den inne i någon affär i Sthlm annars? Får man den monterad om man köper i affär?
-
Ja klart du får den monterad om du ber om det, jag tror att de flesta har den inne...smultronbål skrev 2010-05-09 22:13:37 följande:Jag har varit in på kidzshop och tänkte beställa en röd bee+, men det verkar som man bara kan beställa rosa och blå?! Förstår jag fel? Finns den inne i någon affär i Sthlm annars? Får man den monterad om man köper i affär? -
Visst får du den monterad om du ber om det. Jag tror att många butiker i sthlm har den inne om inte de oxå fått slut på den. Vet inte var du bor iofs men ring först till butikerna i din närhet om de har inne så du slipper att åka i onödan. Bonti och Barnbutiken burka rju vara duktiga på att hålla lager. Men glöm inte NK som oxå har Bugaboo. Finns ju även Babytown precis vid västermalms gallerian och Big Baby ute i Sollentuna Stinsen.smultronbål skrev 2010-05-09 22:13:37 följande:Jag har varit in på kidzshop och tänkte beställa en röd bee+, men det verkar som man bara kan beställa rosa och blå?! Förstår jag fel? Finns den inne i någon affär i Sthlm annars? Får man den monterad om man köper i affär? -
Tack! Jag jobbar i city. Då ska jag ringa runt på lunchrasten och förhoppningsvis åka hem med en bee idag!! Lycka!!Stargirl skrev 2010-05-10 08:18:23 följande:Kajsan skrev 2010-05-09 22:16:56 följande:Ja klart du får den monterad om du ber om det, jag tror att de flesta har den inne...Visst får du den monterad om du ber om det. Jag tror att många butiker i sthlm har den inne om inte de oxå fått slut på den. Vet inte var du bor iofs men ring först till butikerna i din närhet om de har inne så du slipper att åka i onödan. Bonti och Barnbutiken burka rju vara duktiga på att hålla lager. Men glöm inte NK som oxå har Bugaboo. Finns ju även Babytown precis vid västermalms gallerian och Big Baby ute i Sollentuna Stinsen. -
Så nu är min sand/offwhite bee beställd
. Sålde frogen idag helt oplanerat (hade tänkt behålla) så fick panik handla en scooter som dottern ska ha som dagis vagn som får duga så länge, hade ju inte tänkt inhandla dagisvagnen ännu för hon börjar i oktober men men. Nu vill jag bara att been ska komma men får vänta några veckor till
-
Åh, den är såå fin. Jag blir också väldigt sugen på en Bee+ nu fastän jag inte var det till en början. Maken skulle nog bli tokig om jag köpte en, men jag tänkte att man kan ju få liiiite för den gamlaFridaLee skrev 2010-05-10 14:33:18 följande:Så nu är min sand/offwhite bee beställd . Sålde frogen idag helt oplanerat (hade tänkt behålla) så fick panik handla en scooter som dottern ska ha som dagis vagn som får duga så länge, hade ju inte tänkt inhandla dagisvagnen ännu för hon börjar i oktober men men. Nu vill jag bara att been ska komma men får vänta några veckor till
(2 sufletter, mugghållare, åkpåse). Eller passar den gamla åkpåsen till plus....nä det kan den väl knappast göra förresten.
-
Ja vi hade ju den vanliga bee som jag bytte bort och ångrade mig så nu blev det en +. Mughållaren passar väl iaf, åkpåsen vet jag inte men eftersom den är lite annorlunda i sitsen kanske det inte går!? Jag tror du kan få tillbaka en del iaf för den gamlaTullemi skrev 2010-05-10 14:36:13 följande:Åh, den är såå fin. Jag blir också väldigt sugen på en Bee+ nu fastän jag inte var det till en början. Maken skulle nog bli tokig om jag köpte en, men jag tänkte att man kan ju få liiiite för den gamla (2 sufletter, mugghållare, åkpåse). Eller passar den gamla åkpåsen till plus....nä det kan den väl knappast göra förresten.
-
Kan man köpa lösa sufletter till Bee+???