-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Behöver städhjälp
. Nu ska jag på allvar fräscha upp Bee'n för jag fick nyss ett samtal från en som vill köpa den
YEY. En Stockholmare så klart, haha.
Hur som helst så upptäcker jag hur jädra svårt det är att fixa till hjulen för det har snurrat fast massa hår å andra mumsigheter och det går inte att få bort, grrrrrr. Har ni några tips eller är det OK att det sitter litelite kvar?
-
Nagelsax och pincettTullemi skrev 2010-05-17 22:13:10 följande:Behöver städhjälp . Nu ska jag på allvar fräscha upp Bee'n för jag fick nyss ett samtal från en som vill köpa den YEY. En Stockholmare så klart, haha.Hur som helst så upptäcker jag hur jädra svårt det är att fixa till hjulen för det har snurrat fast massa hår å andra mumsigheter och det går inte att få bort, grrrrrr. Har ni några tips eller är det OK att det sitter litelite kvar?
-
Mmm, jag har precis suttit med en pincett och grävt, bläää. Nu får det vara bra. Inget syns iaf och det nöjer jag mig med. Jag tror inte att köparen supersynar innanför hjulen.HemmaHosSofi skrev 2010-05-17 22:26:57 följande:Nagelsax och pincett -
Håller med, det är riktigt vidrigtTullemi skrev 2010-05-17 22:55:22 följande:Mmm, jag har precis suttit med en pincett och grävt, bläää. Nu får det vara bra. Inget syns iaf och det nöjer jag mig med. Jag tror inte att köparen supersynar innanför hjulen.
-
Va skönt :) Så då blir det Bee + ??Tullemi skrev 2010-05-17 22:13:10 följande:Behöver städhjälp . Nu ska jag på allvar fräscha upp Bee'n för jag fick nyss ett samtal från en som vill köpa den YEY. En Stockholmare så klart, haha.Hur som helst så upptäcker jag hur jädra svårt det är att fixa till hjulen för det har snurrat fast massa hår å andra mumsigheter och det går inte att få bort, grrrrrr. Har ni några tips eller är det OK att det sitter litelite kvar? -
Ja, om köpet går igenom (man vet aldrig med Blocket-köpare) så blir det definitivt en offwhite/sand Bee+. Jag har ju redan prel.bokat en så.....Läängtar skrev 2010-05-18 08:45:09 följande:Va skönt :) Så då blir det Bee + ??
.
Åh, jag måste fråga: vilken åkpåse blir snyggast till den färgkombon? -
Jag svarar på min egen fråga
. det blir nog en åkpåse SAND-färgad.
http://kidzshop.jetshop.se/bugaboo-akpase-p-3102-c-722.aspx
-
Jag skulle nog valt orange :) tror det skulle bli jättesnyggt!Tullemi skrev 2010-05-18 09:36:54 följande:Ja, om köpet går igenom (man vet aldrig med Blocket-köpare) så blir det definitivt en offwhite/sand Bee+. Jag har ju redan prel.bokat en så..... .Åh, jag måste fråga: vilken åkpåse blir snyggast till den färgkombon?
Håller också på o funderar på färg på åkpåse, måste ha en som passar med khaki been och camen som är grå med både svart och offwhite toppklädsel. -
Ja, då får man nog bryta helt. Jag har ju khakisuflett på min "gamla" Bee och jag tycker det är ganska svårt färg att kombinera.Läängtar skrev 2010-05-18 09:43:23 följande:Jag skulle nog valt orange :) tror det skulle bli jättesnyggt!Håller också på o funderar på färg på åkpåse, måste ha en som passar med khaki been och camen som är grå med både svart och offwhite toppklädsel. -
Jag gillar offwhite, men det tyckte verkligen inte sambon.Tullemi skrev 2010-05-18 09:45:43 följande:Ja, då får man nog bryta helt. Jag har ju khakisuflett på min "gamla" Bee och jag tycker det är ganska svårt färg att kombinera.
Men det blir nog att införskaffa en svart suffla och en orange åkpåse till hösten :)