-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Ja det kan man, jag ska köpa till en rosa till våran när den kommer, finns bla här: http://kidzshop.jetshop.se/bugaboo-bee-suflett-p-3103-c-722.aspxLäängtar skrev 2010-05-10 16:41:16 följande:Kan man köpa lösa sufletter till Bee+??? -
Nu har jag en fin bee + hemma. Men jag tycker inte riktigt att liggläget ser plant ut. Ska det vara lite vinkel i liggläget? Hur blir det då med mjuklliften?
-
Jag var och tittade på en Bee+ idag och liggläget är inte lika plant som på den gamla been! Jag provade med en P&t lift i affären men det funkade inte alls! Av nån anledning har de gjort liggläget mer vinklat på den nya been, så himla synd.smultronbål skrev 2010-05-10 20:47:02 följande:Nu har jag en fin bee + hemma. Men jag tycker inte riktigt att liggläget ser plant ut. Ska det vara lite vinkel i liggläget? Hur blir det då med mjuklliften?
Här blir det att behålla den gamla been tills nya bäbisen har växt ur mjukliften. -
Kan någon rekommendera en internetshop som säljer Bee+ och levererar inom hela EU?
-
Jag har nu fått ett stort fett NEJ från min man. Det blir ingen ny Bee, buhu

-
Åh vad synd!Tullemi skrev 2010-05-11 10:10:42 följande:Jag har nu fått ett stort fett NEJ från min man. Det blir ingen ny Bee, buhu
Här har min sambo inget att säga till om.. jag SKA ha bee+ och det får han finna sig i!
Nej, men vi har precis sålt en vagn och då tycker jag det är okej att köpa en ny!
Frågan är bara vilken färg jag ska välja? Jag har en pojke på 3 år och en flicka på 1 år och dottern är väl hon som kommer åka mest.. hmm.. -
Vi har 3 vagnar (varav en Bee då så vi beeeehöver ingen) och sen ska altanen byggas om helt och vi ska till Thailand - jag vet att det inte är läge för en Bee men man ska ju aldrig sluta önska och hoppas, eller hur?Lobro skrev 2010-05-11 10:14:39 följande:Åh vad synd!Här har min sambo inget att säga till om.. jag SKA ha bee+ och det får han finna sig i! Nej, men vi har precis sålt en vagn och då tycker jag det är okej att köpa en ny!Frågan är bara vilken färg jag ska välja? Jag har en pojke på 3 år och en flicka på 1 år och dottern är väl hon som kommer åka mest.. hmm..
-
Jag hoppas tydligen fortfarande
för jag har en fråga: Finns det åkpåse till Bee+?
-
Det är universalåkpåsen som passar även nya Bee.Tullemi skrev 2010-05-11 15:27:56 följande:Jag hoppas tydligen fortfarande för jag har en fråga: Finns det åkpåse till Bee+? -
Svart! Då kan du göra den rolig med ett parasoll. Vi har nya Bee och fullkomligt älskar den. Vi använder den till Noomi som är 1 månad i en babycocoon och Vilgot står på en ståbräda. Jag trodde att jag skulle använda Cameleon när Noomi är så liten men vi använder Bee hela tiden.Lobro skrev 2010-05-11 10:14:39 följande:Åh vad synd!Här har min sambo inget att säga till om.. jag SKA ha bee+ och det får han finna sig i! Nej, men vi har precis sålt en vagn och då tycker jag det är okej att köpa en ny!Frågan är bara vilken färg jag ska välja? Jag har en pojke på 3 år och en flicka på 1 år och dottern är väl hon som kommer åka mest.. hmm..
jag älskar verkligen att den är så lätt och smidig att köra. Pure love!!!
När vi ska iväg till Spanien om en månad ska vi ta med Bee till Noomi och låna en Quinny Zapp till Vilgot. Tror det blir bra. Har ju en Cameleon transportväska och båda vagnarna får plats i den. Kan det bli bättre?