-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Hm, undrar om det blir svårt att få sålt min gamla Bee? Jag har fått ett mail och det var från en tjej som ville köpa min Marimekko-dyna till vagnen
. Kanske har folk dåligt med pengar nu *hoppas* och att den blir såld när lönen kommit nästa vecka
. Jag vill så gärna ha den nya nu när jag bokat en till bra pris *snyft*.
-
Vad har du satt ut den för då?Tullemi skrev 2010-05-17 09:24:44 följande:Hm, undrar om det blir svårt att få sålt min gamla Bee? Jag har fått ett mail och det var från en tjej som ville köpa min Marimekko-dyna till vagnen . Kanske har folk dåligt med pengar nu *hoppas* och att den blir såld när lönen kommit nästa vecka . Jag vill så gärna ha den nya nu när jag bokat en till bra pris *snyft*.
Jag sålde min innan Bee+ kom ut just för att jag tänkte att den gamla bee skulle sjunka i värde när den nya kom.
Saknar den sååå! Men snaaart har jag nya bee i min ägo igen!
Vad väntar jag på egentligen?
Lycka till och hoppas du får sålt den så fort som möjligt! -
Beror på vad du satt för pris. Jag tror folk generellt har lite pengar just nu. Många inköp som sommarkläder, utemöbler osv. Jag tror om du bara väntar på barnbidragen och lönen så får du den sålt.Tullemi skrev 2010-05-17 09:24:44 följande:Hm, undrar om det blir svårt att få sålt min gamla Bee? Jag har fått ett mail och det var från en tjej som ville köpa min Marimekko-dyna till vagnen . Kanske har folk dåligt med pengar nu *hoppas* och att den blir såld när lönen kommit nästa vecka . Jag vill så gärna ha den nya nu när jag bokat en till bra pris *snyft*. -
Sen väljer nog kanske folk att köpa den nya istället om skillnaden inte är för stor liksom. Har sett flera annonser för 4000:- och den nya kostar 5900:- Är alldeles för liten skillnad nu när den nya modellen kommit med så mycket förbättringar tror jag.
-
För andra spelar det ingen roll om man är ute efter en vändbar resevan för sommarnes utflykter. Kanske för en nyfödd. Men 4000 är nog lite mycket då den från början kostade 4800 om jag inte minns fel.fru jönsson skrev 2010-05-17 11:14:10 följande:Sen väljer nog kanske folk att köpa den nya istället om skillnaden inte är för stor liksom. Har sett flera annonser för 4000:- och den nya kostar 5900:- Är alldeles för liten skillnad nu när den nya modellen kommit med så mycket förbättringar tror jag. -
De flesta annonser jag har sett ligger på 4000:- för bara vagnen. Jag säljer vagnen tillsammans med åkpåse, 2 sufletter, Marimekkodynan och mugghållaren för 4500:-. Många prutar ju och det räknar jag med. Jag får gå ner om ingen nappar.
-
...och regnskyddet (oanvänt) så klartTullemi skrev 2010-05-17 11:40:32 följande:De flesta annonser jag har sett ligger på 4000:- för bara vagnen. Jag säljer vagnen tillsammans med åkpåse, 2 sufletter, Marimekkodynan och mugghållaren för 4500:-. Många prutar ju och det räknar jag med. Jag får gå ner om ingen nappar.
...
-
...och jag slänger med en mjuklift om nån vill ha det också....bara nån köperTullemi skrev 2010-05-17 11:41:03 följande:...och regnskyddet (oanvänt) så klart ...
. Desperat jag? Nääää, haha
-
Jag bor ju uppe i Luleå och på min lunch idag han jag se två st bee vagnar jag är i chock
En svart och en gul. -
Vinn en Iphone hållare
http://petitfashion.se/2010/05/17/tavling-bugaboo/#comments
ej min blogg.