• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Diana och Thea
    Sofia8 skrev 2010-05-12 09:18:05 följande:
    Svart! Då kan du göra den rolig med ett parasoll. Vi har nya Bee och fullkomligt älskar den. Vi använder den till Noomi som är 1 månad i en babycocoon och Vilgot står på en ståbräda. Jag trodde att jag skulle använda Cameleon när Noomi är så liten men vi använder Bee hela tiden.  jag älskar verkligen att den är så lätt och smidig att köra. Pure love!!!När vi ska iväg till Spanien om en månad ska vi ta med Bee till Noomi och låna en Quinny Zapp till Vilgot. Tror det blir bra. Har ju en Cameleon transportväska och båda vagnarna får plats i den. Kan det bli bättre?
    Ännu en idè som gått mig helt förbi. Packa en Zapp och en Bee i en Cam transportväska. Var är ni genier och varför håller ni inne med sådan här livsviktig info???? Jag som blivit gråhårig över det faktum att Thea är 4 men på kvällarna blir hon seg och orkar inte gå. När vi ska till Cypern så skulle jag vilja ha en enkel sulky till henne och kan jag packa en Bee och en Zapp i samma väska så är det givet. Min bästa väninna har dessutom en Zapp (hoppas hon inte sålt den)

Jag håller med om nya Bee. Den är wunderful! Hittar inga fel på den alls.
    Thea & Max
  • Tullemi

Yippie Jag är nu en underbart glad blivande ägare till en Bee + offwhite/sand. Jag fixade en bra deal . Om 3 veckor är den här. Min man är ännu lyckligt ovetande.

Milea 080217 Lucas 100202
  • FridaLee
    Tullemi skrev 2010-05-12 13:26:59 följande:
    Yippie Jag är nu en underbart glad blivande ägare till en Bee + offwhite/sand. Jag fixade en bra deal . Om 3 veckor är den här. Min man är ännu lyckligt ovetande.
    ååå roligt, då blir vi 2 som sitte rhär och väntar spännt på våra fina vagnar i sand/offwhite.  Oj bra deal vore inte helt fel
  • Tullemi
    FridaLee skrev 2010-05-12 14:00:27 följande:
    ååå roligt, då blir vi 2 som sitte rhär och väntar spännt på våra fina vagnar i sand/offwhite.  Oj bra deal vore inte helt fel
    Såg just din FL-bild en Bee + haha.
    Det är ganska kul att det bara kommer 5 st offwhite till GBG och jag har en av dom
  • BumbiB

Jag har ocksa bestallt den nya sand/off white!!!!!!!!!! Ringde runt till alla har i Italien och lyckades hitta en affar som hade den! Sa glad!!! Ska till Frankrike den 4:de Juni... hoppas att jag fatt den till dess.... (Mannen har sagt att jag far hora vad jag vill bara jag inte stor honom med det.... vi har en mindre vagn parkering har hemma ;)

• Tullemi
    BumbiB skrev 2010-05-12 14:06:47 följande:
    Jag har ocksa bestallt den nya sand/off white!!!!!!!!!! Ringde runt till alla har i Italien och lyckades hitta en affar som hade den! Sa glad!!! Ska till Frankrike den 4:de Juni... hoppas att jag fatt den till dess.... (Mannen har sagt att jag far hora vad jag vill bara jag inte stor honom med det.... vi har en mindre vagn parkering har hemma ;)
    Är det samma pris i Italien? Alla butiker i Sverige tar 5900:-
  • FridaLee
    Tullemi skrev 2010-05-12 14:06:39 följande:
    Såg just din FL-bild en Bee + haha.Det är ganska kul att det bara kommer 5 st offwhite till GBG och jag har en av dom
    å de var ju inte många. Undra hur många som kommer till sverige totalt!?
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2010-05-12 14:06:39 följande:
    Såg just din FL-bild en Bee + haha.Det är ganska kul att det bara kommer 5 st offwhite till GBG och jag har en av dom
    Det ska komma i sjukt få exemplar till Sverige. Extra kul. Den är urfin!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2010-05-12 15:22:05 följande:
    Det ska komma i sjukt få exemplar till Sverige. Extra kul. Den är urfin!
    Jag funderar på hur känslig den vita sufletten är, tex när man fäller ihop vagnen och slänger in den i bilen.....blir den lätt fläckig och kommer jag tvätta den varje vecka? Ja, det gör jag gladeligen isf
    Jag har alltid smålett och folk som kommer med vita vagnar (tex Emmaljunga osv) och här kommer jag snart själv med en semi-vit vagn.....*harkel*
  • Lobro
    Tullemi skrev 2010-05-12 13:26:59 följande:
    Nämen det var det värsta!
    Det var väl inte jag som satte griller i huvudet på dig om att min man får finna sig i vad jag köper! hihi!

Skulle också vilja ha den fina vita vagnen men tror inte jag lyckas hålla den ren tyvärr..
    klurar fortf på vilken färg jag ska välja..
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6