• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • FridaLee

Är det samma bilstolsadaptrar på bee och bee+?

• Tullemi
    FridaLee skrev 2010-05-18 21:44:40 följande:
    Jag hittade följande text på bugaboobeeplus.com :

The original footmuff, breezy sun canopy and car seat adapter for Graco will not work with the bee plus stroller
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Denim
    FridaLee skrev 2010-05-18 21:44:40 följande:
    Nej, det är nya adaptrar till Bee+.
  • FridaLee
    Denim skrev 2010-05-19 08:42:51 följande:
    Nej, det är nya adaptrar till Bee+.
    Ok tack för svaren, då får vi köpa nya maxicosi adaptrar när eller om det behövs.
  • BumbiB
    Tullemi skrev 2010-05-18 14:41:05 följande:
    Jag frågade på min butik där jag beställt och regnskydd ingår. Ingen dum fråga alls jag tänkte på samma sak nämligen.
    Ja jag tyckte ju att det verkade lite konstigt.... Man far ju alltid med det annars... (till Bugaboo och aven de flesta andra...) 

Vill ha den nu! Aven om det i Italien bara regnar och regnar..... lekparken ar en enda sorja... Och allt ar plaskblott. Pratade med min syster pa Skype for nagra dagar sen (bor i Stockholm) hon satt i linne och jag i tjock troja... Kul att bo i Italien {#lang_emotions_wink}
  • Tullemi

Åååh, vilken seg köpare jag har på vagnen. Hon bor i Stockholm och för att slippa skicka den så ska en kompis till henne ta med sig den från GBG till Stockholm. Låter ju bra, men den där kompisen ringer mig ju aldrig. Han skulle ringt igår efter ett jobbmöte så jag satt upp till 22.30 (astrött) och väntade. Efter lite sms-kontakt med köparen så bestämdes det att han skulle ringa idag på morgonen istället. Har han ringt? Nää. Jag vill ju sälja den så jag sitter ju som en idiot och väntar på samtalet. Bu!

• Jenslund

Frågan har kanske kommit upp tidigare men hittar inget tidigare svar. Undrar om gamla Bee åkpåsen, parasollet och resväskan passar till nya Bee+?

• tulle17

Piggade upp min Bee+ idag, med den nya dynan i sand.Kul att bryta lite från allt det svarta:)

• Tullemi
    Jenslund skrev 2010-05-19 12:32:41 följande:
    Frågan har kanske kommit upp tidigare men hittar inget tidigare svar. Undrar om gamla Bee åkpåsen, parasollet och resväskan passar till nya Bee+?
    Åkpåsen passar inte.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6