-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jag funderar på att köpa en svart bee och köpa till en rosa sufflett eller tvärtom!
Det var väl mycket lättare att byta sufflett på den nya? Kommer ihåg att jag mecka som fasen när jag skulle byta på den gamla..
Nån som bytt eller har två suffletter till nya?
Jag kommer inhandla min bee+ på babyproffsen som är den närmsta affärn här. Köpte en annan vagn på nätet och det var så krångligt när den gick sönder.
Hade ifs dock aldrig problem med bee!
-
Att byta suflett på bee+ är superenkeltLobro skrev 2010-05-13 11:12:08 följande:Jag funderar på att köpa en svart bee och köpa till en rosa sufflett eller tvärtom!Det var väl mycket lättare att byta sufflett på den nya? Kommer ihåg att jag mecka som fasen när jag skulle byta på den gamla..Nån som bytt eller har två suffletter till nya?Jag kommer inhandla min bee+ på babyproffsen som är den närmsta affärn här. Köpte en annan vagn på nätet och det var så krångligt när den gick sönder.Hade ifs dock aldrig problem med bee!
-
Åh blev typ dödskär i sand/offwhite färgen nu ju
Men det blir nog en vanlig med kakhi för oss skitgrisar ändå
Men sjukt snygg e den i varjefall!!!
-
Är det någon som vet hur många ex av sand/offwhite been som kommer till sverige???
-
Jag har hört 30 st. Ingen möjlighet att beställa fler då det är en engångs grej. Bugaboo ska göra mer sådant att det är limiterade upplagor av andra färger än det som är i bas sortimentet.FridaLee skrev 2010-05-13 21:45:06 följande:Är det någon som vet hur många ex av sand/offwhite been som kommer till sverige??? -
Glömde att skriva att förbokning är ett måste!!FridaLee skrev 2010-05-13 21:45:06 följande:Är det någon som vet hur många ex av sand/offwhite been som kommer till sverige??? -
Jaha va roligt att det gör så, lite mer speciellt då. Jo jag har redan förbokat en vagn. Tack för svar.Stargirl skrev 2010-05-14 10:20:14 följande:Stargirl skrev 2010-05-14 10:22:30 följande:Glömde att skriva att förbokning är ett måste!!Jag har hört 30 st. Ingen möjlighet att beställa fler då det är en engångs grej. Bugaboo ska göra mer sådant att det är limiterade upplagor av andra färger än det som är i bas sortimentet. -
Blomma80 skrev 2010-05-13 19:29:31 följande:Åh blev typ dödskär i sand/offwhite färgen nu ju Men det blir nog en vanlig med kakhi för oss skitgrisar ändå Men sjukt snygg e den i varjefall!!!
hehehe...nu kommer det ju en sittdyna i off white eller sand...jag hade nog köpt den direkt om jag köpt Sand Bee vagnen. Tror faktiskt att Sand Bee kallas för "Bugaboo Bee Summer 2010 edition"
Men khaki är ursnygg den också. Man kan ju byta suflett om man skulle tröttna framöver
-
€560 kostar den har, blir ca 5300 kr, sa det ar ju lite billigare an vad det ar i Sverige... undrar varfor? Maste bara salja min khaki fargade fran forra aret nu...Tullemi skrev 2010-05-12 14:08:32 följande:Är det samma pris i Italien? Alla butiker i Sverige tar 5900:- -
Samma här, måste också bli av med en gammal khaki-BeeBumbiB skrev 2010-05-14 13:28:14 följande:€560 kostar den har, blir ca 5300 kr, sa det ar ju lite billigare an vad det ar i Sverige... undrar varfor? Maste bara salja min khaki fargade fran forra aret nu...