• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Stargirl
    Juni flickan skrev 2010-05-21 21:55:17 följande:
    Wohooo! Idag beställde jag en Bugaboo bee +, rosa. La 1000kr i handpenning, och beräknas kunna hämta den, den 15 juni!
    Vad härligt. Vi har oå en rosa....nu med en gul sittdyna jätte gulligt blev det ihop tycker jag.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Juni flickan
    Stargirl skrev 2010-05-23 14:14:59 följande:
    Vad härligt. Vi har oå en rosa....nu med en gul sittdyna jätte gulligt blev det ihop tycker jag.
    Åh, det är så som jag vill ha :D
  • Läängtar

Min älskade Bee :)
    Den andra vagnen bara står här hemma sedan denna flyttade in!
  • Stargirl
    Läängtar skrev 2010-05-24 11:50:14 följande:
    Min älskade Bee :)Den andra vagnen bara står här hemma sedan denna flyttade in!
    Mycket fin! Jag vet att många klagat på att de saknar den gamla sufflan på Bee. Snicksnack. Jag tycker den nya är mycket mer stilren och lika funktionell!!
  • Lobro
    Läängtar skrev 2010-05-24 11:50:14 följande:
    Min älskade Bee :)Den andra vagnen bara står här hemma sedan denna flyttade in!
    Fiiin!

Tyvärr verkar det som att jag får vänta ytterligare nån/några veckor på att inhandla min bee
    Jag får ca 2000 kr mindre från CSN denna månad för att det snart är terminsslut, plus att vi har några tråkiga oväntade utgifter.. måste kolla läget ekonomiskt först.

Jag skulle kunna leva på bröd och vatten bara jag fick min bee men sambon skulle nog bli lite smått arg och besviken över hur jag prioriterar.

Han förstår inte alls mitt vagnbegär.. ? 
  • Juni flickan
    Stargirl skrev 2010-05-24 11:52:44 följande:
    Mycket fin! Jag vet att många klagat på att de saknar den gamla sufflan på Bee. Snicksnack. Jag tycker den nya är mycket mer stilren och lika funktionell!!
    Vad är det negativa med den nya suffletten? Det enda jag tänkte på var att den var vinglig när jag fällde ner och upp den...
  • Stargirl
    Juni flickan skrev 2010-05-24 12:08:39 följande:
    Vad är det negativa med den nya suffletten? Det enda jag tänkte på var att den var vinglig när jag fällde ner och upp den...
    Äh, det var mest att den gamla var så himla stor och mnga gillade att den lixom skyddade hela barnet. Men det är ju bara nyfödda som accepterar att sitta så där täckta av sufflan. Större barn vill ju se ut, men bra när de sover.
  • Hhelena

Vad tycker ni som har nya Bee om att "sidoskydden" som fanns på sitsen i gamla Bee är borta?

• Jenslund

Någon som har nya Bee+ som har problem med framhjulen?
    Mitt ena framhjul rullar inte rakt när man går rakt fram utan liksom svänger lite fram och tillbaka samtidigt som det knäpper i det. Låter inte så kul.
    Har mailat Kidzshoppen i början av förra veckan ang detta men de svarar inte.

Är det någon som haft liknande problem eller vet vad som är fel och om det är något man kan åtgärda själv?
    Jag har provat att byta sida på framhjulen men det hjälpte inte heller.

• Stargirl
    Hhelena skrev 2010-05-25 12:46:11 följande:
    Vad tycker ni som har nya Bee om att "sidoskydden" som fanns på sitsen i gamla Bee är borta?
    Jag gillade dem inte särskilt. Jag vek undan dem iaf. Tycker bättre om den nya.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6