-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Lite kanskeLobro skrev 2010-05-12 15:47:38 följande:Nämen det var det värsta! Det var väl inte jag som satte griller i huvudet på dig om att min man får finna sig i vad jag köper! hihi!Skulle också vilja ha den fina vita vagnen men tror inte jag lyckas hålla den ren tyvärr..klurar fortf på vilken färg jag ska välja..
-
Men har du inte bestämt dig ännuLobro skrev 2010-05-12 15:47:38 följande:Nämen det var det värsta! Det var väl inte jag som satte griller i huvudet på dig om att min man får finna sig i vad jag köper! hihi!Skulle också vilja ha den fina vita vagnen men tror inte jag lyckas hålla den ren tyvärr..klurar fortf på vilken färg jag ska välja..
-
Den blir säkert smutsig men jag är så petig med mina vagnar så jag är tok noga med dem när jag fäller osv. Får man fläckar är det ju bara tvätta.
-
Åhhh nu har jag en Khaki Bee+ här hemma :)
Och jag bara älskar den! Camen är ingenting mot Been...
Tom sambon gillar den och han har verkligen vart skeptisk innan! -

Leo 2 månader i Been utan cocoon, det funkar perfekt... Ska dock införskaffa någon sittdyna! Men jag hittade ingen jag gillade i butiken jag var idag. -
Så finLäängtar skrev 2010-05-12 20:35:51 följande:Leo 2 månader i Been utan cocoon, det funkar perfekt... Ska dock införskaffa någon sittdyna! Men jag hittade ingen jag gillade i butiken jag var idag.
-
Läängtar: kolla på FL-medlemmen Ditten Datten's profil. Hon syr vagnsdynor. Jag har köpt min Marimekko av henne.
-
Tack, ska göra det på engång :)Tullemi skrev 2010-05-12 20:44:12 följande:Läängtar: kolla på FL-medlemmen Ditten Datten's profil. Hon syr vagnsdynor. Jag har köpt min Marimekko av henne. -
Å vill också ha min bee+, den är riktigt fin i khaki. Söt liten i vagnen ocksåLäängtar skrev 2010-05-12 20:35:51 följande:Leo 2 månader i Been utan cocoon, det funkar perfekt... Ska dock införskaffa någon sittdyna! Men jag hittade ingen jag gillade i butiken jag var idag.
-
Jag har gått och kärat ner mig i den nya bee´n så jag ska införskaffa en sån nu tänkte jag. Vart är det bäst att handla, tips tas tacksamt emot! Sen tänkte jag köpa ståbräda till också, såg att de har en som passar Bee nu :) Vad tror ni om det? Funkar det bra? Åhh svårt att välja färg med...
Har en liten kille på 2 år och en liten tjej på 6 mån, tror detta kommer bli en grym vagn för oss :) Har haft uj singel och nu p&t vibe men vill ha nåt smidigare.