• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi
    Lobro skrev 2010-05-20 09:36:15 följande:
    Vad tråkigt!Jag har tyvärr vart med om liknande flera ggr när jag sålt vagnar och sånt på Blocket. Jag litar inte ett smack på vad folk säger..När jag sålde min Bee var det massor som hörde av sig och sååå gääärna ville köpa vagnen men kom aldrig till skott! Man blev ju jätteglad för att sen bli så besviken när dom inte håller sitt ord!Fult att pruta när man kommit överens om ett pris också.Du har inte funderat på att sätta ett pris på endast vagnen och sälja tillbehören bredvid?Det kanske lockar fler?
    Jag tänkte att det kanske blir svårt att sälja tillbehören eftersom tex åkpåsen säljs ut i vissa butiker och då får jag väl lägga mig superlågt i pris. Plus att jag är osäker på hur attraktiv en åkpåse till en "gammal" Bee kan vara *hm*....
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

...och för att babbla vidare om min bee-vagn så måste jag ju få sålt allt (vagn och tillbehör) för om jag inte blir av med tex vagnen, utan måste fortsätta använda den, då behöver jag ju tex åkpåsen :-S

• Lobro

Igår ringde jag och la undan en Bee i grannstaden. Var meningen att jag skulle åka och köpa den idag men det ser ut som att jag får vänta eftersom jag ska ha mamma-barnträff här hemma idag!
    En ROSA blir det iaf har jag äntligen bestämt

Guuud vad jag längtar nu!

• Stargirl
    Lobro skrev 2010-05-21 09:40:37 följande:
    Igår ringde jag och la undan en Bee i grannstaden. Var meningen att jag skulle åka och köpa den idag men det ser ut som att jag får vänta eftersom jag ska ha mamma-barnträff här hemma idag!En ROSA blir det iaf har jag äntligen bestämt Guuud vad jag längtar nu!
    Vi har oxå en rosa. Love it!!! Ska ha en gul sittdyna oxå, men de behagar visst inte komma. Men tror det blir gulligt ihop.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Läängtar
    Stargirl skrev 2010-05-21 12:39:59 följande:
    Vi har oxå en rosa. Love it!!! Ska ha en gul sittdyna oxå, men de behagar visst inte komma. Men tror det blir gulligt ihop.
    Det blir nog jättefint :) Väldigt somrigt!
  • Tullemi

Yey   Nu är allt sålt och det blev 3 olika kunder istället för en köpare. Jag delade upp det som jag fick rådet att göra . Bee+ here I come....

• Läängtar
    Tullemi skrev 2010-05-21 19:30:33 följande:
    Yey   Nu är allt sålt och det blev 3 olika kunder istället för en köpare. Jag delade upp det som jag fick rådet att göra . Bee+ here I come....
    Skönt :)
  • Lobro
    Tullemi skrev 2010-05-21 19:30:33 följande:
    Tjohoo!! Vad skönt!

När skulle dom där Bee Sand/offwhite komma? Har helt plötsligt blivit lite intresserad av en sån..

Fasen vad jag velar mellan färgerna då..
  • Juni flickan

Wohooo! Idag beställde jag en Bugaboo bee +, rosa. La 1000kr i handpenning, och beräknas kunna hämta den, den 15 juni!

• thj
    Lobro skrev 2010-05-21 20:54:35 följande:
    Tjohoo!! Vad skönt! När skulle dom där Bee Sand/offwhite komma? Har helt plötsligt blivit lite intresserad av en sån..Fasen vad jag velar mellan färgerna då..
    De ska skeppas den 25maj,har jag hört så i början på juni ska de finnas i butik
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6