-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Det är så bra att man nu kan kombinera cameleon färger till Bee på åkpåsen. Jag kommer ju inte att behöva ngnLäängtar skrev 2010-05-18 10:11:00 följande:Jag gillar offwhite, men det tyckte verkligen inte sambon.Men det blir nog att införskaffa en svart suffla och en orange åkpåse till hösten :)
dottern blir ju 4 år nästa vinter. Men kul för er andra.....buhuuuuu
-
Sag precis pa Kidzshop att det inte star nagot om regnskydd pa sand/offwhite modellen.... medans det star det pa den "vanliga".... far man inte med det eller? kanske jatte dum fraga....

-
Jag frågade på min butik där jag beställt och regnskydd ingår. Ingen dum fråga allsBumbiB skrev 2010-05-18 14:31:00 följande:Sag precis pa Kidzshop att det inte star nagot om regnskydd pa sand/offwhite modellen.... medans det star det pa den "vanliga".... far man inte med det eller? kanske jatte dum fraga....
jag tänkte på samma sak nämligen.
-
Ja man får alltid med ett regnskydd till en Bugaboo vagn.BumbiB skrev 2010-05-18 14:31:00 följande:Sag precis pa Kidzshop att det inte star nagot om regnskydd pa sand/offwhite modellen.... medans det star det pa den "vanliga".... far man inte med det eller? kanske jatte dum fraga.... -
Någon com kan tipsa om en sida som säljer Bee+ från Holland eller liknande?
Har tidigare beställt Cam från Babytrader men dom verkar inte sälja Bee+
-
http://www.babycare.nl/bugaboo-m-40.html?osCsid=19acbea55c9366af2a2c5732c2b2b541Micjah skrev 2010-05-18 19:56:40 följande:Någon com kan tipsa om en sida som säljer Bee+ från Holland eller liknande?Har tidigare beställt Cam från Babytrader men dom verkar inte sälja Bee+
Om jag har uppfattat rätt nu: en holländsk internetsajt som säljer Bee+ -
Jag är mest ute efter en lite billigare Bee+ och det brukar bli lite billigare från utlandet..behöver inte vara just Holland.Tullemi skrev 2010-05-18 20:20:30 följande:www.babycare.nl/bugaboo-m-40.html?osCsid=19ac...Om jag har uppfattat rätt nu: en holländsk internetsajt som säljer Bee+
Någon som beställt från Babycare? -
Någon som vet en butik i GBG som säljer Bee + ?
-
BabyProffsen (3 butiker), Mölndals Barn & Baby....finns säkert fler. Storken kanske.Juni flickan skrev 2010-05-18 20:55:48 följande:Någon som vet en butik i GBG som säljer Bee + ?
Priset i Sverige verkar vara 5900:- och i Europa 559 Euro. Tror ni att det går att få billigare ändå? -
Denna var fräck. En sån vill jag
....
http://www.babycare.nl/bugaboo-bee-breezy-zonnekap-pi-2436.html?osCsid=1b08e2f72af30ee27112c07ba3b8ca4f