• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Stargirl
    Läängtar skrev 2010-05-18 10:11:00 följande:
    Jag gillar offwhite, men det tyckte verkligen inte sambon.Men det blir nog att införskaffa en svart suffla och en orange åkpåse till hösten :)
    Det är så bra att man nu kan kombinera cameleon färger till Bee på åkpåsen. Jag kommer ju inte att behöva ngn {#lang_emotions_cry} dottern blir ju 4 år nästa vinter. Men kul för er andra.....buhuuuuu
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • BumbiB

Sag precis pa Kidzshop att det inte star nagot om regnskydd pa sand/offwhite modellen.... medans det star det pa den "vanliga".... far man inte med det eller? kanske jatte dum fraga.... {#lang_emotions_embarassed}

• Tullemi
    BumbiB skrev 2010-05-18 14:31:00 följande:
    Sag precis pa Kidzshop att det inte star nagot om regnskydd pa sand/offwhite modellen.... medans det star det pa den "vanliga".... far man inte med det eller? kanske jatte dum fraga....
    Jag frågade på min butik där jag beställt och regnskydd ingår. Ingen dum fråga alls jag tänkte på samma sak nämligen.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl
    BumbiB skrev 2010-05-18 14:31:00 följande:
    Sag precis pa Kidzshop att det inte star nagot om regnskydd pa sand/offwhite modellen.... medans det star det pa den "vanliga".... far man inte med det eller? kanske jatte dum fraga....
    Ja man får alltid med ett regnskydd till en Bugaboo vagn.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Micjah

Någon com kan tipsa om en sida som säljer Bee+ från Holland eller liknande?
    Har tidigare beställt Cam från Babytrader men dom verkar inte sälja Bee+

• Micjah
    Tullemi skrev 2010-05-18 20:20:30 följande:
    www.babycare.nl/bugaboo-m-40.html?osCsid=19ac...Om jag har uppfattat rätt nu: en holländsk internetsajt som säljer Bee+
    Jag är mest ute efter en lite billigare Bee+ och det brukar bli lite billigare från utlandet..behöver inte vara just Holland.
    Någon som beställt från Babycare?
  • Tullemi
    Juni flickan skrev 2010-05-18 20:55:48 följande:
    Någon som vet en butik i GBG som säljer Bee + ?
    BabyProffsen (3 butiker), Mölndals Barn & Baby....finns säkert fler. Storken kanske.

Priset i Sverige verkar vara 5900:- och i Europa 559 Euro. Tror ni att det går att få billigare ändå?
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6