• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Micjah
    Kajsan skrev 2010-05-26 17:47:28 följande:
    Ja, jag tycker det! Det som jag störde mig på på den "gamla" är åtgärdat, och nu är den perfekt!
    Litar på dig Kajsan
    Vi kanske kan beställa från samma ställe igen?? Vore väl kul??!!
    Då får jag bli 3000:- fattigare helt enkelt..för en Bee måste jag ha i vagnparken!
  • Kajsan
    Micjah skrev 2010-05-26 20:36:50 följande:
    Litar på dig Kajsan Vi kanske kan beställa från samma ställe igen?? Vore väl kul??!! Då får jag bli 3000:- fattigare helt enkelt..för en Bee måste jag ha i vagnparken!
    Bra att du litar på mig
    Jo just det!
  • Tullemi

YEY, senare idag ska jag iväg och hämta min offwhite Bee+. Vad spännande!!!

Milea 080217 Lucas 100202
  • FridaLee
    Tullemi skrev 2010-05-27 14:56:13 följande:
    Men har den redan kommit??? bläää vill ha min med ju. Spännande vill också ha min NU!!!
  • FridaLee
    Tullemi skrev 2010-05-27 14:56:13 följande:
    Lova att ta bild så jag kan få se eftersom jag får vänta på min ett tag till då jag köpt den på Kidzshop och då skickas den till mig när de får in den.
  • Tullemi

Nu är den hemma och jag har fotat den, men jag hinner inte lägga ut bilderna nu. Jag köpte en sufflett i svart också, för den offwhite'a var inte så fin som jag trodde.

• Juni flickan
    Tullemi skrev 2010-05-27 19:01:59 följande:
    Nu är den hemma och jag har fotat den, men jag hinner inte lägga ut bilderna nu. Jag köpte en sufflett i svart också, för den offwhite'a var inte så fin som jag trodde.
    Vad tråkigt, att den inte var som du tänkt dig
  • Tullemi

Här är den alltså. Det kanske tar lite tid att vänja sig vid den nya färgkombon, Just nu tycker jag att sitsen ser ut som en bilstol, ni vet de som har beige skinnklädsel. Och suffletten blir lite genomskinlig i detta ljusa tyg så den ser lite ut som en papperskasse. Min man sa: "Vilken gay-ig vagn du köpt" haha
    Jaja, jag tar på den svart suffletten om jag tröttnar på pappkassen .
  • Tullemi

....men Bee+ som vagn är superhärlig att köra/använda. Ville bara tillägga detta .

• Kajsan
    Tullemi skrev 2010-05-27 20:36:50 följande:
    Här är den alltså. Det kanske tar lite tid att vänja sig vid den nya färgkombon, Just nu tycker jag att sitsen ser ut som en bilstol, ni vet de som har beige skinnklädsel. Och suffletten blir lite genomskinlig i detta ljusa tyg så den ser lite ut som en papperskasse. Min man sa: "Vilken gay-ig vagn du köpt" haha Jaja, jag tar på den svart suffletten om jag tröttnar på pappkassen .
    Satan i gatan vad snygg den är! Det kan faktiskt vara den snyggaste vagn jag sett, någonsin! {#lang_emotions_heart}
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6