-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Vad glad jag blir att du säger så, speciellt nu när jag känner mig lite osäker på mitt inköpKajsan skrev 2010-05-27 20:52:50 följande:Satan i gatan vad snygg den är! Det kan faktiskt vara den snyggaste vagn jag sett, någonsin!
-
Osäker? Är du galen? Jag kan ta denTullemi skrev 2010-05-27 20:59:20 följande:Vad glad jag blir att du säger så, speciellt nu när jag känner mig lite osäker på mitt inköp
-
Nänä, hands offKajsan skrev 2010-05-27 21:03:05 följande:Osäker? Är du galen? Jag kan ta den
. Jag ska bara vänja mig lite. Jag är så himla van vid den gamla Bee'n.
-
Den e grymt snygg juTullemi skrev 2010-05-27 20:36:50 följande:Här är den alltså. Det kanske tar lite tid att vänja sig vid den nya färgkombon, Just nu tycker jag att sitsen ser ut som en bilstol, ni vet de som har beige skinnklädsel. Och suffletten blir lite genomskinlig i detta ljusa tyg så den ser lite ut som en papperskasse. Min man sa: "Vilken gay-ig vagn du köpt" haha Jaja, jag tar på den svart suffletten om jag tröttnar på pappkassen .
-
Å underbart fin vagn! Tack snälla du för att du la upp bilder, vill ha hem våran vagn också nu. Den är ju verkligen super fin.
-
jag tycker det känns som den ska gå sönder när min tvååring vältrar runt i den

sen tycker jag det är skitsvårt att få upp den på bussen och vägrar prova åka rulltrappa med den. jag är visserligen ingen van vagnkörare eftersom jag mest använder sjalen. -
Jag måste säga att din vagn är en av de finare jag sett. Jag tycker det är synd att Bee inte finns med fler "baser" hade jag bara inte haft så brådis med min BeeTullemi skrev 2010-05-27 20:36:50 följande:Här är den alltså. Det kanske tar lite tid att vänja sig vid den nya färgkombon, Just nu tycker jag att sitsen ser ut som en bilstol, ni vet de som har beige skinnklädsel. Och suffletten blir lite genomskinlig i detta ljusa tyg så den ser lite ut som en papperskasse. Min man sa: "Vilken gay-ig vagn du köpt" haha Jaja, jag tar på den svart suffletten om jag tröttnar på pappkassen .
Du kan ju sätta på en sittdyna också, i sand eller off white!! -
Ja, sittdyna ska jag beställa. Säljaren hade inga inne just nu. Men offwhite-dyna blir det nog inte
för då vägrar nog min man att köra vagnen, haha. Den blir fööör glassig
.
-
Ååååh så fina bilder Mileas mamma! Blir om möjligt ännu mer sugen nu!
Har rensat ungarnas och min garderob och säljer för fulla muggar på Tradera nu för att bee + snart ska bli min!
Lääängtar! -
Lycka till med försäljningen. Jag sålde en Brio Race (som ingen lär sakna, blä) och min gamla Bee för att få ihop pengar till den nyaLobro skrev 2010-05-28 09:15:37 följande:Ååååh så fina bilder Mileas mamma! Blir om möjligt ännu mer sugen nu!Har rensat ungarnas och min garderob och säljer för fulla muggar på Tradera nu för att bee + snart ska bli min! Lääängtar!
.