• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • straw2008
    Det ljuva livet skrev 2010-05-29 21:42:00 följande:
    Har du någon bild? Blir tokigt nyfiken på hur det ser ut! Finns det någon som har haft den silvriga sufletten till sin Bee? Något att ha?
    Jag har den silvriga samt flugskuddet tycker det är toppen! Silvriga sufletten är ju solskyddsfaktor 50 har jag för mig...

Lillan 3 månader hade den rosa på enhel dag på grönen o när vi kom hem var hon rosa på huvudet :O( jag som tyckte den rosa gav så himla mkt skydd men nää...
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Juni flickan
    zasata skrev 2010-05-29 22:06:28 följande:
    Har nån av er sytt suflett till bee +?
    Nej tyvärr, men ska prova på att göra det när jag får min från USA. Köpt en från ebay.
  • Juni flickan
    straw2008 skrev 2010-05-29 22:54:53 följande:
    Jag har den silvriga samt flugskuddet tycker det är toppen! Silvriga sufletten är ju solskyddsfaktor 50 har jag för mig...Lillan 3 månader hade den rosa på enhel dag på grönen o när vi kom hem var hon rosa på huvudet :O( jag som tyckte den rosa gav så himla mkt skydd men nää...
    Originalsuffletten? :O:O
  • straw2008
    Juni flickan skrev 2010-05-30 12:03:43 följande:
    Originalsuffletten? :O:O
    yes
  • straw2008

Nu finns det två bilder i mitt galleri på min gamla bee utan vingar  :O)

• LillaG

Jag är helt kär i Bee+ efter att fått den demad på baby- & barnmässan!! {#lang_emotions_sunny}  Maken skulle få spader om jag köper den nu så det får bli om ett år eller så när jag känner att camen har gjort sitt.

Jag funderar på möjligheten till att ligga i bee. Alltså när du har ett barn i en cocoon, är det 180 graders liggläge för bebisen då, eller är den vinklad? Jag har inte hittat nåt bra foto på det.

Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Juni flickan
    straw2008 skrev 2010-05-30 15:28:19 följande:
    yes
    Skrämmande. Man tror ju att barnen sitter skyddade under suffletten
  • Tullemi
    LillaG skrev 2010-05-30 16:57:56 följande:
    Jag är helt kär i Bee+ efter att fått den demad på baby- & barnmässan!!   Maken skulle få spader om jag köper den nu så det får bli om ett år eller så när jag känner att camen har gjort sitt. Jag funderar på möjligheten till att ligga i bee. Alltså när du har ett barn i en cocoon, är det 180 graders liggläge för bebisen då, eller är den vinklad? Jag har inte hittat nåt bra foto på det.
    Det är faktiskt inte 180 graders liggläge längre. Tycker nästan det ser ut som om det inte skulle funka med mjuklift eller coocoon ens, men det ska ju visst gå.....
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl
    zasata skrev 2010-05-29 22:06:28 följande:
    Har nån av er sytt suflett till bee +?
    Den nya kan inte vara jättesvår att sy till. Jag är inte tillräckligt sykunnig dock. Men den gamla måste ha varit knepig...iaf enligt mig.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6